[1] Ogłoszenie nr 1/2021 o naborze na stanowisko podinspektor ds. turystyki i promocji w Wydziale Kultury, Sportu, Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie
o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 1/2021
OR. 210.1.2021
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
podinspektor ds. turystyki i promocji w Wydziale Kultury, Sportu, Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy na wolne urzędnicze stanowisko pracy podinspektor ds. turystyki i promocji w Wydziale Kultury, Sportu, Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) podinspektor ds. turystyki i promocji - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
-
jest obywatelem(ką) polskim(ą);
-
posiada wykształcenie wyższe;
-
posiada znajomość przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego - Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo prasowe, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, rozporządzeń do w. wym. ustaw, umiejętność ich interpretacji oraz ich wykorzystania do wykonywania zadań;
-
posiada umiejętność interpretacji wskazanych wyżej przepisów prawa oraz ich wykorzystania do wykonywania zadań;
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
-
cieszy się nieposzlakowaną opinią;
-
nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
-
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
-
wykształcenie - preferowane z zakresu marketingu, dziennikarstwa, komunikacji społecznej lub innych nauk społecznych lub studia podyplomowe z powyższych zakresów;
-
predyspozycje osobowościowe:
-
samodzielność,
-
odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
-
dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
-
umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
-
umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
-
inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
-
-
umiejętności i predyspozycje zawodowe:
-
-
umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),
-
doświadczenie w pracy w organach statutowych organizacji pozarządowych,
-
-
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
1) tworzenie warunków dla utrzymania i rozwoju lokalnej turystyki;
2) inicjowanie i kreowanie działań na rzecz rozwoju turystyki, w tym udział w targach turystycznych, wydarzeniach promocyjnych, konsultacyjnych i szkoleniowych;
3) współpraca przy opracowywaniu materiałów z zakresu turystyki oraz obszaru działania organizacji pozarządowych z terenu gminy, a także innych materiałów informacyjnych i promocyjnych związanych z funkcjonowaniem gminy Żnin i podmiotów działających na jej obszarze;
4) promowanie walorów turystycznych i gospodarczych Gminy Żnin, integrowanie działań w zakresie rozwoju turystyki i prowadzenie bieżącej analizy rynku turystycznego;
5) współpraca z Punktem Informacji Turystycznej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i instytucjami działającymi na rzecz rozwoju turystyki w gminie Żnin;
6) prowadzenie rejestru gospodarstw agroturystycznych oraz innych obiektów w których świadczone są usługi hotelarskie;
7) monitoring oferty turystycznej na terenie Gminy Żnin oraz ofert związanych z ruchem turystycznym (gastronomia, transport, usługi);
8) prowadzenie spraw związanych z obejmowaniem wydarzeń Honorowym Patronatem Burmistrza Żnina;
9) współprowadzenie strony internetowej gminy oraz profili gminy na portalach społecznościowych;
10) współpraca przy przygotowywaniu materiałów do miesięcznika gminy Żnin - Żniniok;
11) współpraca przy organizowaniu imprez masowych;
10) praca przy przygotowaniu, obsłudze i prowadzeniu imprez masowych oraz innych wydarzeń organizowanych przez gminę Żnin, gminne jednostki organizacyjne, instytucje kultury oraz inne podmioty, w szczególności koncertów, wystaw, targów, jarmarków, festiwali, festynów oraz przedsięwzięć sportowych;
11) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu promocji Gminy, w tym gospodarczej, kreowanie i inicjowanie przedsięwzięć promocyjnych;
12) współpraca przy przygotowywaniu materiałów promujących inwestycje wewnętrzne i zewnętrzne na terenie Gminy Żnin;
13) współpraca z rzecznikiem prasowym, w szczególności przy:
a) prowadzeniu bazy kontaktów mediów lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich,
b) przygotowaniu i obsłudze konferencji prasowych Burmistrza Żnin,
c) przygotowaniu i dystrybucji materiałów prasowych,
d) przygotowywaniu odpowiedzi na zapytania mediów kierowane do Urzędu,
e) monitoringu mediów, przygotowywaniu sprostowań i polemik,
oraz zastępowanie rzecznika prasowego podczas jego nieobecności.
14) współpraca przy kompletowaniu dokumentacji fotograficznej urzędu;
15) współpraca przy realizacja zadań w zakresie integracji europejskiej, współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw;
16) bieżąca praca wydziału: obsługa klientów wydziału, przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w Żninie, projektów Zarządzeń Burmistrza Żnina, pism i decyzji, sporządzanie umów, porozumień, komunikatów medialnych, obsługa urządzeń biurowych;
17) współpraca z pozostałymi pracownikami wydziału przy organizowaniu i imprez o charakterze promocyjnym, kulturalnym i patriotycznym, współpraca w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi Gminy Żnin oraz podmiotami zewnętrznymi;
18) przygotowywanie materiałów prasowych i promocyjnych niezbędnych do właściwego prowadzenia polityki informacyjnej Gminy Żnin w środkach masowego przekazu, w obszarze dotyczącym zakresu obowiązków;
19) wykonywanie dokumentacji fotograficznej wydarzeń odbywających się na terenie gminy Żnin, wydarzeń organizowanych przez gminę Żnin i gminne jednostki organizacyjne oraz wydarzeń, w których biorą udział przedstawiciele gminy Żnin, niezależnie od miejsca ich odbywania;
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
-
praca administracyjno-biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
-
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
-
uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
-
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
-
kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
-
oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
-
curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
-
kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat/ka zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie
ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. turystyki i promocji w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 1 marca 2021 r. do godz. 15.30 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700-lecia 39 w dniu 2 marca 2021 r. o godz. 11.00.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.
Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu
52 303 13 01 wew. 135. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Paweł Sikora - Dyrektor Wydziału Kultury, Sportu, Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Żninie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 17 lutego 2021 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 17 lutego 2021 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zku 001-2013.pdf (PDF, 209.73Kb) | 2021-02-17 10:05:20 | 144 | |
zku 001-2015-1.pdf (PDF, 453.95Kb) | 2021-02-17 10:05:20 | 131 | |
zku 011-2014-1.pdf (PDF, 215.33Kb) | 2021-02-17 10:05:20 | 142 | |
kwestionariusz i wymagane oświadczenia kandydata.doc (DOC, 50.00Kb) | 2021-02-17 10:05:20 | 162 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bogumiła Czaj Data wytworzenia:
17 lut 2021
Osoba dodająca informacje
Marcin Czechorowski Data publikacji:
17 lut 2021, godz. 09:55
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Czechorowski Data aktualizacji:
17 lut 2021, godz. 10:08