Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych, treningu umiejętności społecznych i warsztatu motywacyjno - integracyjnego dla uczestników projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żninie pn.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwoty określonej w drodze rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów na podstawie delegacji ustawowej art. 11 ust.8 ustawy Pzp.
na
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych, treningu umiejętności społecznych i warsztatu motywacyjno-integracyjnego dla uczestników projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żninie pn. „Aktywni, zintegrowani, silniejsi”
Numer ogłoszenia: 187066-2012 data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Żninie,
ul. 700-lecia 36, 88- 400 Żnin,
województwo kujawsko- pomorskie,
tel. 52 3032910, faks 52 3032920
adres strony internetowej zamawiającego www. mops-znin.pl
E-mail:mops.znin@paluki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych, treningu umiejętności społecznych i warsztatu motywacyjno - integracyjnego dla uczestników projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żninie pn. „Aktywni, zintegrowani, silniejsi” , Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie: 7.1, Poddziałanie: 7.1.1
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia zawodowego oraz usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego dla uczestników projektu systemowego MOPS w Żninie pn. „Aktywni, zintegrowani, silniejsi” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII w zakresie :
Kursu sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem - 120 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 90 godzin zajęć praktycznych - dla 20 osób
Kursu obsługa kasa fiskalnej z fakturowaniem - 30 godzin w tym: 5 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych.- dla 4 osób
Kursu opiekunka środowiskowa - 120 godzin w tym: 40 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych- dla 10 osób
Kursu opiekunka dziecięca - 120 godzin w tym: 40 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych - dla 2 osób
Kursu kucharz małej gastronomi - 120 godzin w tym: 40 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych - dla 9 osób
Kursu florystyka - 70 godzin w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych- dla 8 osób
Kursu fryzjerka - 150 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 120 godzin zajęć praktycznych - dla 5 osób
Kursu operator wózków widłowych - 67 godzin w tym :47 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych - dla 6 osób
Kurs malarz - tapeciarz - 150 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 120 godzin zajęć praktycznych - dla 2 osób
Kursu brukarz - 120 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 90 godzin zajęć praktycznych - dla 1 osoby
Kursu operator koparko - ładowarki - 202 godziny w tym 116 godzin zajęć teoretycznych i 86 godzin zajęć praktycznych - dla 2 osób
Kursu spawacz metodą MAG i TIG -256 godzin w tym: 56 godzin zajęć teoretycznych i 200 godzin zajęć praktycznych- dla 3 osób
Kursu pracownik ochrony fizycznej I stopnia- 245 godzin w tym: 134 godziny zajęć teoretycznych i 111 godzin zajęć praktycznych dla 1 osoby
Kursu kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci - 136 godzin w tym: 36 godzin zajęć tetrycznych i 100 godzin zajęć praktycznych - dla 4 osób
Treningu umiejętności społecznych pn. „Szkoła dla Rodziców” 2 grupy po 15 osób x 40 godzin zajęć
Warsztatu motywacyjno - integracyjnego dla 10 osób w ilości 30 godzin w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV
CPV:80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
CPV: 80570000 - 0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II..2 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 31 sierpnia 2012 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1 WADIUM
Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2 ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Oświadczenie że, Wykonawca spełnia warunki art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie. Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu kursów zawodowych , treningu i warsztatu odpowiadających tematyką przedmiotowi zamówienia .
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,wykonał w sposób należyty minimum po 1 kursie , treningu lub warsztacie z co najmniej 13 różnych kursów, treningu i warsztatu o tematyce odpowiadającej zakresowi tematycznemu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ .
III.3.3 Potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż posiada własny potencjał techniczny lub ma możliwość korzystania z potencjału technicznego innych podmiotów. Ponadto wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi wykształcenie kierunkowe związane z tematyką kursu zawodowego, treningu i warsztatu oraz doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonego w okresie ostatnich 3 lat min. 1 kursu zawodowego, treningu lub warsztatu według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.
III.3.4 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
1. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę ofert, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż w/wymienione warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.4 Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.
- Formularz oferty ( wzór zał. Nr 2 do SIWZ)
- Program kursu zawodowego, treningu ,warsztatu (wzór - zał. nr 6 do SIWZ)
- Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia do wykonania podwykonawcom (wzór -zał. nr 7 do SIWZ)
- Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
- Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy).
- Certyfikaty jakości usług (o ile Wykonawca je posiada) wydane przez instytucje do tego uprawnione
III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
IV. PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwoty określonej w drodze rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów na podstawie delegacji ustawowej art. 11 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
IV.2) Kryteria oceny ofert lub cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
Kryteria:
1. Cena oferty brutto waga : 80%
2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji kursów zawodowych, treningu i warsztatu o tematyce odpowiadającej zakresowi tematycznemu zamówienia waga: 20%
IV.2.2) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www. mops-znin.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Żninie, ul. 700 - lecia 36 , 88 - 400 Żnin, pokój Nr 1 II piętro
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu : 12 czerwiec 2012 roku godzina 10.00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Żninie, ul. 700-lecia 36, pokój Nr 1 (Sekretariat) I piętro
IV3.3) Warunki otwarcia ofert : otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 czerwca 2012 r. o godzinie 10.30 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Żninie, ul. 700 - lecia 36, pokój Nr 5, I piętro. Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert to członkowie Komisji przetargowej i Wykonawcy którzy złożyli oferty. Otwarcie ofert jest publiczne i jawne.
IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2.Wszelkie zmiany umowy wynikają z obopólnej zgody stron
IV.4.1) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt „Aktywni, zintegrowani, silniejsi” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VII.
IV.4.2) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogłoszenie.doc (DOC, 156.00Kb) | 2012-06-04 14:42:47 | 622 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Załącznik nr 1 do SIWZ.docx (DOCX, 44.78Kb) | 2012-06-04 14:42:47 | 62 | |
Załącznik Nr 2 do SIWZ.doc (DOC, 64.50Kb) | 2012-06-04 14:42:47 | 24 | |
umowa zał nr 3 do SIWZ.doc (DOC, 158.00Kb) | 2012-06-04 14:42:47 | 42 | |
Załącznik Nr 4 do SIWZ.doc (DOC, 32.00Kb) | 2012-06-04 14:42:47 | 26 | |
Załącznik nr 5 do SIWZ.doc (DOC, 36.00Kb) | 2012-06-04 14:42:47 | 22 | |
Załącznik nr6 do SIWZ.doc (DOC, 44.00Kb) | 2012-06-04 14:44:44 | 42 | |
Załącznik nr 7 do SIWZ.doc (DOC, 26.50Kb) | 2012-06-04 14:44:44 | 24 | |
Załącznik nr 8 do SIWZ.doc (DOC, 24.00Kb) | 2012-06-04 14:44:44 | 24 | |
Załącznik Nr 9 do SIWZ.doc (DOC, 22.00Kb) | 2012-06-04 14:44:44 | 37 | |
SIWZ.doc (DOC, 262.50Kb) | 2012-06-04 14:42:47 | 46 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogłoszenie o wyniku przetargu.pdf (PDF, 769.53Kb) | 2012-06-18 11:51:07 | 690 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Piotrowski Data wytworzenia:
04 cze 2012
Osoba dodająca informacje
Łukasz Piotrowski Data publikacji:
04 cze 2012, godz. 14:33
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Piotrowski Data aktualizacji:
04 cze 2012, godz. 14:33