Nadzór inwestorski nad budową budynku Muzeum Kolei Wąskotorowej wraz z pokojami gościnnymi na obszarze o szczególnym znaczeniu w miejscowości Wenecja dz. nr 181 i 182
DRI.7011.1.2.2014
Żnin, dn. 12.02.2014r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w trybie przetargu nieograniczonego do 14.000 euro
na
"Nadzór inwestorski nad budową budynku Muzeum Kolei Wąskotorowej wraz z pokojami gościnnymi na obszarze o szczególnym znaczeniu w miejscowości Wenecja dz. nr 181 i 182”
I. ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żnin , ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3031301, faks 52 3031103.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad budową budynku Muzeum Kolei Wąskotorowej wraz z pokojami gościnnymi na obszarze o szczególnym znaczeniu w miejscowości Wenecja dz. nr 181 i 182
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru nad budową budynku Muzeum Kolei Wąskotorowej z zapleczem administracyjno-socjalnym, pokojami gościnnymi, zapleczem sanitarnym oraz infrastrukturą techniczną wraz z przynależnym zagospodarowaniem terenu zlokalizowanego na obszarze o szczególnym znaczeniu ( dz. nr 181 i 182 ) w Wenecji, gm. Żnin.
Wartość robót budowlano-montażowych wynosi 1.081.925,42 zł brutto.
Zakres czynności inspektora nadzoru będzie obejmował:
zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy,
reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, ofertą wykonawcy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz harmonogramem realizacji robót sporządzonym przez Wykonawcę robót, będącym załącznikiem do umowy,
bieżący monitoring stanu zaawansowania prac w ramach poszczególnych zadań,
sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
sprawdzenie i odbiór robót budowlanych, instalacyjnych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót,
potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek, a także kontrolowanie rozliczeń budowy oraz parafowanie faktur i częściowych protokółów odbioru,
sporządzanie bieżących protokółów z ustaleń między Zamawiającym, a Wykonawcą,
kontakty z właściwymi instytucjami, gestorami istniejącego uzbrojenia itp.,
weryfikacja dokumentacji powykonawczej,
kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, przygotowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez inwestora protokółu robót dodatkowych,
sporządzenie protokółu odbioru i przekazania do eksploatacji,
udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego,
udział w naradach koordynacyjnych budowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Inspektorzy nadzoru zobowiązani są do wizyty na placu budowy i kontroli przebiegu prac budowlanych min. raz w tygodniu i na każde wezwanie Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Cykl realizacji umowy określa się do czasu zakończenia budowy tj. podpisania końcowego protokółu odbioru wraz z ostatecznym rozliczeniem końcowym do 15 grudnia 2014r., obejmującym również okres gwarancji (36 miesięcy).
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie nadzorowania nad robotami konstrukcyjno- budowlanymi , 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie nadzorowania instalacji elektroenergetycznych, 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie nadzorowania sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych .
1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie:
oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ,
oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień– wg załącznika nr 5 do SIWZ,
wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. – załącznik nr 6. do SIWZ
III.3) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INNE DOKUMENTY
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu.
Dokument pełnomocnika należy dołączyć do oferty.
IV. PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony do 14.000 euro.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
IV.3) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN.
IV.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014r.godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN, pokój nr 26.
IV.5) Termin otwarcia ofert: 21.02.2014r.godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN, aula.
IV.6) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.7) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pomoc finansowa w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Burmistrz
Leszek Jakubowski
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogłoszenie.pdf (PDF, 54.51Kb) | 2014-02-12 12:35:05 | 546 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SIWZ.doc (DOC, 252.50Kb) | 2014-02-12 12:35:05 | 126 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
nadzór inwestorski Muzeum.pdf (PDF, 93.28Kb) | 2014-02-24 11:43:35 | 578 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maria Hartwich Data wytworzenia:
12 lut 2014
Osoba dodająca informacje
Michał Duch Data publikacji:
12 lut 2014, godz. 12:35
Osoba aktualizująca informacje
Michał Duch Data aktualizacji:
12 lut 2014, godz. 12:35