Modernizacja dróg gminnych - etap III
Żnin, dnia 13.08.2014r.
DRI.7011.1.14.2014
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w trybie przetargu nieograniczonego do 30.000 euro
na
„Modernizację dróg gminnych - etap III”
I. ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żnin , ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3031301, faks 52 3031103.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Modernizację dróg gminnych - etap III”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest
Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka drogi gminnej Żnin - Białożewin (ul. Topolowa) na długości ca 150 m i szerokości 4,5 m, polegająca na:
1. mechanicznym oczyszczeniu drogi przeznaczonej do modernizacji,
2. skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2,
3. mechanicznym rozścieleniu mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 4 cm - warstwa ścieralna.
Zasadniczym zadaniem modernizowanej nawierzchni drogi jest zwiększenie nośności istniejącej nawierzchni zdolnej do przenoszenia obciążenia ruchem kategorii KR 1 - 2.
Odwodnienie drogi realizowane będzie powierzchniowo poprzez projektowane spadki podłużne i poprzeczne.
Wszystkie materiały przeznaczone do robót winny posiadać atest - aprobatę techniczną dopuszczającą je do wbudowania.
UWAGA!
W zakresie Wykonawcy będzie oznakowanie robót na czas modernizacji oraz pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą.
Zamawiający zapewni nadzór inwestorski.
3. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
Główny przedmiot: CPV
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka drogi gminnej w miejscowości Jaroszewo na długości 150 m i szerokości 5,5 m, polegająca na:
-
rozebraniu istniejącego krawężnika 15x30 na długości 300 m,
-
rozebraniu ław krawężnikowych w kruszywa długości 300 m,
-
wywozie gruzu na odległość do 3 km,
-
wykonaniu ław betonowych z oporem pod krawężnik 15x30 na długości 300 m,
-
ustawieniu krawężnika 15x30 na wykonanej ławie betonowej na podsypce piaskowej, krawężnik na wjazdach najazdowy ze skosami zaniżony do normatywnej wysokości,
-
mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni przeznaczonej do modernizacji,
-
wyrównaniu profilu istniejącej nawierzchni drobnym tłuczniem wapiennym (przyjęto 40% nawierzchni),
-
regulacji pionowej urządzeń wodno - kanalizacyjnych 10 szt,
-
skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2,
-
mechanicznym rozścieleniu mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 4 cm - warstwa ścieralna.
Zasadniczym zadaniem modernizowanej nawierzchni drogi jest zwiększenie nośności istniejącej nawierzchni zdolnej do przenoszenia obciążenia ruchem kategorii KR 1 - 2.
Odwodnienie drogi realizowane będzie powierzchniowo poprzez projektowane spadki podłużne i poprzeczne do istniejących wpustów ulicznych.
Wszystkie materiały przeznaczone do robót winny posiadać atest - aprobatę techniczną dopuszczającą je do wbudowania.
UWAGA!
W zakresie Wykonawcy będzie oznakowanie robót na czas modernizacji oraz pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą.
Zamawiający zapewni nadzór inwestorski.
3. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
Główny przedmiot: CPV
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
4 tygodnie od dnia podpisania umowy.
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie:
-
oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2.
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3.
IV. PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony do 30.000 euro.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
IV.3) Zaproszenie wraz załącznikami można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN.
IV.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014r godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN, pokój nr 26.
IV.5) Termin otwarcia ofert: 01.09.2014r.godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN, aula.
IV.6) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Burmistrz
Leszek Jakubowski
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zaproszenie.doc (DOC, 30.00Kb) | 2014-08-14 13:07:20 | 543 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
siwz.odt (ODT, 70.01Kb) | 2014-08-14 13:06:32 | 163 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf (PDF, 233.84Kb) | 2014-09-09 12:17:18 | 579 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Paweł Białecki Data wytworzenia:
13 sie 2014
Osoba dodająca informacje
Marcin Czechorowski Data publikacji:
14 sie 2014, godz. 13:06
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Czechorowski Data aktualizacji:
14 sie 2014, godz. 13:06