Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Żninie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Żnin w roku szkolnym 2014/2015

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.umznin.pl

_________________________________________________________________________

Żnin, dn. 10.06.2014r.

Nr sprawy: DRI.271.9.2014

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na usługi

w trybie przetargu nieograniczonego

powyżej 30.000 euro, a poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp.

„Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Żnin w roku szkolnym 2014/2015”

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żnin , ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3031301, faks 52 3031103.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Żnin w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci do przedszkola, szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Żnin w roku szkolnym 2014/2015 wraz z odwiezieniem tych uczniów po zajęciach do miejsca ich zamieszkania w ramach ustalonych tras, na podstawie zakupionego biletu miesięcznego szkolnego.

  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz szkół oraz ilość uczniów (łącznie 886) dowożonych na poszczególnych trasach zawiera załącznik nr 1. Ilość ta może ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru placówki, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki.

  3. Dowóz do przedszkoli i szkół ma następować bez względu na warunki atmosferyczne i awaryjność pojazdów ( z wyłączeniem sił wyższych np. zaspy śnieżne, przełomy i zatory drogowe, gołoledź, powodzie itp.) na godz. 7.45 i powrót ze szkoły w godz. 13.00 - 16.00.

  4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. W zależności od planów lekcji oraz ilości uczniów może wystąpić konieczność kilku kursów powrotnych ( 1 do 3 ) w danym zadaniu. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom. Rozliczenie finansowe nastąpi w oparciu o ilość faktycznie zamówionych biletów miesięcznych i ich cenę jednostkową (brutto) - podaną w ofercie. Rozliczenie będzie dokonywane w cyklu miesięcznym.

  5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.

  6. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.

  7. Wykonawca zamówienia w ramach zawartej umowy zapewni dodatkowo bezpłatny przejazd opiekunom.

  8. Wykonawca zobowiązany jest dowieźć opiekuna na przystanek rozpoczynający dane zadanie w przypadku, gdy przystanek ten umiejscowiony jest poza Żninem.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających , polegających na zleceniu usługi w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym licencji uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie:

  1. oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.

  2. Aktualnej licencji uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( tj. Dz.U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.)

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie: 1) oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie:

  1. oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ,

  2. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

  1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale 6 pkt 4 ppkt 4.2 SIWZ- w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w ppkt 4 oraz jej podpisem.

  2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum, s.c.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:

  1. Zamawiający przewidział ryzyka zmiany realizacji zamówienia jeżeli jest to wynikiem: a) jest korzystne z punktu widzenia interesu publicznego, b) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dowozu uczniów przez Zamawiającego, c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonywania usługi, np. będące następstwem działania organów administracji,

  2. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części usługi będącej przedmiotem umowy - w takim przypadku, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wykonaną usługę, którą Wykonawca wykonał w oparciu o bazę cen z przetargu.

  3. Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

  4. Zaistnienie innych niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.

  5. Ustawowa zmiana obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług (VAT)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żninie ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Żninie ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN, pokój nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa nr 1: Paryż (szkoła) - Sielec- Podobowice - Słębowo (szkoła) - Ustaszewo- Uścikowo - Cerekwica - Sarbinowo I - Żnin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do przewiezienia łącznie 98 uczniów, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa nr 2: Wenecja - Mościszewo - Wenecja - Podgórzyn - Żnin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do przewiezienia łącznie 131 uczniów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa nr 3: Żnin (przystanek ul. Jasna ) - Żnin (przystanek ul. Kasztanowa)- Żnin (przystanek ul. Pałucka) - Żnin (przystanek ul. KL. Janickiego) - Żnin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do przewiezienia łącznie 67 uczniów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trasa nr 4: Sulinowo - Słabomierz - Dochanowo-Gorzyce (szkoła)-Nadborowo - Gorzyce (szkoła) - Słabomierz - Sulinowo - Żnin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do przewiezienia łącznie 87 uczniów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trasa nr 5: Wilczkowo - Dobrylewo - Redczyce (szkoła) - Wawrzynki- Januszkowo (szkoła) - Murczynek - Murczyn-Żnin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do przewiezienia łącznie 118 uczniów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Trasa nr 6: Jaroszewo - Żnin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do przewiezienia łącznie 46 uczniów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Trasa nr 7: Radecko - Białożewin - Żnin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do przewiezienia 36 uczniów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Trasa nr 8: Bożejewiczki - Bożejewice (szkoła) - Gogółkowo-Czewujewo - Bożejewice (szkoła)- Żnin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do przewiezienia 100 uczniów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Trasa nr 9: Żnin-Kaczkowo - Kaczkówko - Cerekwica- Słębowo - Żnin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do przewiezienia łącznie 84 uczniów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Trasa nr 10: Skarbienice - Rydlewo - Żnin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do przewiezienia łącznie 29 uczniów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Trasa nr 11: Wójcin - Kierzkowo - Jadowniki Rycerskie - Jadowniki Bielskie - Murczyn - Murczynek - Januszkowo - Żnin.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do przewiezienia łącznie 90 uczniów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Ogłoszenie zostało opublikowane w BZP nr :195580 - 2014 w dniu 10.06.2014r.

Z up. Burmistrza

Aleksandra Nowakowska

ZASTĘPCA BURMISTRZA


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
OGŁOSZENIE.doc (DOC, 96.00Kb) 2014-06-10 14:19:48 559

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Załącznik nr 1 do SIWZ.doc (DOC, 120.50Kb) 2014-06-10 14:19:48 682
Załącznik nr 2 do SIWZ.doc (DOC, 198.50Kb) 2014-06-10 14:19:48 133
Załącznik nr 3 do SIWZ.doc (DOC, 24.50Kb) 2014-06-10 14:19:48 125
Załącznik nr 4 do SIWZ.doc (DOC, 23.00Kb) 2014-06-10 14:19:48 118
Załącznik nr 5 do SIWZ.doc (DOC, 23.00Kb) 2014-06-10 14:19:48 120
Załącznik nr 6 do SIWZ.doc (DOC, 103.00Kb) 2014-06-10 14:22:28 150
SIWZ.doc (DOC, 233.00Kb) 2014-06-10 14:19:48 161

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
WYNIK.pdf (PDF, 483.91Kb) 2014-06-26 11:10:10 663

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maria Hartwich

Data wytworzenia:
10 cze 2014

Osoba dodająca informacje

Michał Duch

Data publikacji:
10 cze 2014, godz. 14:19

Osoba aktualizująca informacje

Michał Duch

Data aktualizacji:
10 cze 2014, godz. 14:19