Dobudowa oświetlenia drogowego i terenu w Gminie Żnin
Żnin, dn. 30.04.2014r.
DRI.7011.1.7.2014
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w trybie przetargu nieograniczonego do 30.000 euro
na
„Dobudowę oświetlenia drogowego i terenu w Gminie Żnin”
I. ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żnin , ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3031301, faks 52 3031103.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dobudowa oświetlenia drogowego i terenu w Gminie Żnin
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Dobudowa oświetlenia drogowego i terenu w Gminie Żnin” z podziałem na 9 zadań:
Zadanie nr 1 - Oświetlenie parkingu przy ul. Łąkowej w Żninie”
Zadanie nr 2 - Dobudowa oświetlenia drogowego w Jadownikach Ryc. - II etap
Zadanie nr 3 - Dobudowa oświetlenia parkingu przy ul. Żytniej w Żninie
Zadanie nr 4 - Dobudowa oświetlenia ulicznego przy ul. Wilczkowskiej w Żninie”
Zadanie nr 5 - Budowa oświetlenia „grzybka” w Brzyskorzystewku
Zadanie nr 6 - Budowa oświetlenia boiska w Kaczkówku
Zadanie nr 7 - Dobudowa oświetlenia drogowego w Sulinowie ( Bekanówka )
Zadanie nr 8 - Dobudowa oświetlenia drogowego w Sobiejuchach
Zadanie nr 9 - Dobudowa oświetlenia drogowego w Sobiejuchach ( Obrona Leśna )
Większość zadań realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” .
Szczegółowy zakres, obejmujący opracowanie projektów budowlanych i wykonawstwo przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ.
- Na zadanie nr 1 Zamawiający posiada projekt i warunki z ENEA.
Na zadanie nr 2 i 4 Zamawiający posiada warunki z ENEA .
Na zadanie nr 3 warunki z ENEA i projekt nie są wymagane ( własność Gminy Żnin).
Na zadanie nr 6, 7, 8 i 9 Zamawiający wystąpił z wnioskiem do ENEA o wydanie warunków na przyłączenie do sieci energetycznych.
Na zadanie nr 5 warunki z ENEA nie są wymagane, natomiast należy opracować projekt budowlany.
Projekty budowlane winny być sporządzone w 4 egz.
Po stronie Wykonawcy będzie pozyskanie map do celów projektowych.
Wszystkie roboty budowlane wykonywać pod ścisłym nadzorem osoby uprawnionej, zgodnie z Polskimi Normami i obowiązującymi przepisami budowlanymi oraz zgodnie ze sztuką budowlaną.
Elementy betonowe winny posiadać atest, aprobatę techniczną lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie materiału do wbudowania.
W zakresie Wykonawcy będzie oznakowanie robót oraz obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.22.10-7, 45.31.43.00-4
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zadanie nr 1, 3 - 1 miesiąc od daty podpisania umowy
Zadanie nr 6,7, 8, 9 - 3 miesiące od daty przekazania Wykonawcy warunków energetycznych
Zadanie nr 2, 4 i 5 - 3 miesiące od daty podpisania umowy
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia projektowe branży elektrycznej w przypadku składania ofert na zadanie, na które wymagany jest projekt .
1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie:
oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ,
oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- wg załącznika nr 4 do SIWZ,
III.3) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ,
aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
III.4) INNE DOKUMENTY
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu.
Dokument pełnomocnika należy dołączyć do oferty.
IV. PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony do 30.000 euro.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
IV.3) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN.
IV.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014r.godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN, pokój nr 26.
IV.5) Termin otwarcia ofert: 15.05.2014r.godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN, aula.
IV.6) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
BURMISTRZ
Leszek Jakubowski
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zaproszenie Skladanie Ofert.pdf (PDF, 872.55Kb) | 2014-04-30 13:54:22 | 601 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SIWZ.doc (DOC, 227.00Kb) | 2014-04-30 13:55:02 | 251 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
WYNIK.pdf (PDF, 1.00Mb) | 2014-05-16 11:13:58 | 584 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maria Hartwich Data wytworzenia:
30 kwi 2014
Osoba dodająca informacje
Michał Duch Data publikacji:
30 kwi 2014, godz. 13:54
Osoba aktualizująca informacje
Michał Duch Data aktualizacji:
30 kwi 2014, godz. 13:54