Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Żninie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

[ZB_181-2010] w sprawie zmiany budżetu Gminy Żnin na 2010 rok wynikającej ze zmian kwot dotacji celowych przyznanych gminie, przeniesienia planowanych wydatków budżetowych pomiędzy paragrafami klasyfikacji budżetowej

ZARZĄDZENIE Nr 181/2010

BURMISTRZA ŻNINA

z dnia 14 grudnia 2010 r.

 

w sprawie zmiany budżetu Gminy Żnin na 2010 rok wynikającej ze zmian kwot dotacji celowych przyznanych gminie, przeniesienia planowanych wydatków budżetowych pomiędzy paragrafami klasyfikacji budżetowej

 

Na podstawie art. 257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. nr 157, poz. 1240) oraz § 10 ust 2 uchwały Nr XLI/345/2009 Rady Miejskiej w Żninie z dnia 22 grudnia 2009 r. w sprawie budżetu na 2010 rok zarządzam, co następuje:

 

§ 1. W uchwale Nr XLI/345/2009 Rady Miejskiej w Żninie z dnia 22 grudnia 2009 r. w sprawie budżetu na 2010 rok, zmienionej:

- Uchwałą Nr XLII/367/2010 Rady Miejskiej w Żninie z dnia 12 lutego 2010 r.

- Zarządzeniem Burmistrza Nr 30/2010 z dnia 26 lutego 2010 r.,

- Uchwałą Nr XLIII/370/2010 Rady Miejskiej w Żninie z dnia 30 marca 2010 r.,

- Zarządzeniem Burmistrza Nr 62/2010 z dnia 14 kwietnia 2010 r.,

- Uchwałą Nr XLIV/387/2010 Rady Miejskiej w Żninie z dnia 23 kwietnia 2010 r.,

- Zarządzeniem Burmistrza Nr 72/2010 z dnia 18 maja 2010 r.

- Zarządzeniem Burmistrza Nr 88/2010 z dnia 15 czerwca 2010 r.

- Uchwałą Nr XLIV/398/2010 Rady Miejskiej w Żninie z dnia 28 czerwca 2010 r.,

- Zarządzeniem Burmistrza Nr 97/2010 z dnia 02 lipca 2010 r.

- Zarządzeniem Burmistrza Nr 111/2010 z dnia 10 sierpnia 2010 r.

- Uchwałą Nr XLIVI/412/2010 Rady Miejskiej w Żninie z dnia 31 sierpnia 2010 r.,

- Zarządzeniem Burmistrza Nr 131/2010 z dnia 17 września 2010 r.

- Zarządzeniem Burmistrza Nr 139/2010 z dnia 30 września 2010 r.

- Zarządzeniem Burmistrza Nr 144/2010 z dnia 14 października 2010 r.

- Uchwałą Nr XLIVIII/427/2010 Rady Miejskiej w Żninie z dnia 05 listopada 2010 r.,

- Zarządzeniem Burmistrza Nr 164/2010 z dnia 17 listopada 2010 r.

 

wprowadza się następujące zmiany:

 

1) W § 1 ust. 1 zmienia się wysokość dochodów budżetowych z kwoty 65.238.970,44 zł na kwotę 65.224.059,44 zł.

W załączniku Nr 1 do uchwały budżetowej wprowadza się zmiany zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

2) W § 1 ust. 1 tiret pierwszy zmienia się wysokość dochodów bieżących z kwoty 57.676.444,60 zł w kwocie 57.661.533,60 zł.

3) W § 1 ust. 2 pkt 1 zmienia się wysokość dotacji na zadania zlecone z kwoty 9.048.607,00 zł na kwotę 9.240.261,00 zł.

W załączniku Nr 6 do uchwały budżetowej wprowadza się zmiany zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszego zarządzenia.

4) W § 1 ust. 2 pkt 2 zmienia się wysokość dotacji na zadania własne z kwoty 2.799.858,00 zł na kwotę 2.849.058,00 zł.

W załączniku Nr 7 do uchwały budżetowej wprowadza się zmiany zgodnie z załącznikiem Nr 4 do niniejszego zarządzenia.

5) W § 1 ust. 2 pkt 5 zmienia się wysokość środków na finansowanie wydatków z udziałem środków o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2,3 z kwoty 2.656.293,44 zł na kwotę 2.400.528,44 zł.

6) W § 2 ust. 1 wysokość wydatków budżetowych zmienia się z kwoty 75.635.435,44 zł na kwotę 75.620.524,44 zł.

W załączniku Nr 2 do uchwały budżetowej wprowadza się zmiany zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

7) W § 2 ust. 1 tiret pierwszy zmienia się wysokość wydatków bieżących z kwoty 57.614.426,60 zł na kwotę 57.599.515,60 zł.

8) W § 2 ust. 1 tiret drugi wysokość wydatków majątkowych pozostaje bez zmian.

W załączniku Nr 4a do uchwały budżetowej wprowadza się zmiany zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszego zarządzenia.

9) W § 2 ust. 2 pkt 2 zmienia się wysokość wydatków ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności na kwotę 2 631 107,96 zł.

W załączniku Nr 5 do uchwały budżetowej wprowadza się zmiany zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszego zarządzenia.

10) W § 3 kwota deficytu pozostaje bez zmian i wynosi 10.396.465,00 zł.

 

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

BURMISTRZ

Leszek Jakubowski

 

 

U z a s a d n i e n i e

 

I.Zmiany w planie dochodów skutkują ich zmniejszeniem na łączną kwotę 14.911,00 zł i dotyczą następujących pozycji:

1) Decyzją Wojewody Kujawsko-Pomorskiego Nr WFB.I.3011-132/10 z dnia 25.11.2010 r. zwiększono 5.933 zł plan dotacji z przeznaczeniem na zwrot części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych z województwa kujawsko-pomorskiego (R.01095-zadania zlecone);

2) Decyzją Wojewody Kujawsko-Pomorskiego Nr WFB.I.3011-136/10 z dnia 02.12.2010 r. zmniejszono dotację o kwotę 800 zł na opłacenie składek na ubezpieczenie zdrowotne (R.85213-zadania własne);

3) Decyzją Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 13.12.2010 r. zwiększono dotacje z przeznaczeniem na sfinansowanie

- wymagalnych zobowiązań z tytułu gwarantowanej z budżetu państwa części zasiłku okresowego - kwota 50.000 zł (R.85214-zadania własne)

- świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe – kwota 185.721 zł (R.85212-zadanie zlecone).

4) korekta Zarządzenia Nr 164/2010 z dnia 17.11.2010r. zgodnie ze stanowiskiem kolegium RIO w Bydgoszczy przyznaną dotację ze środków UE powinien zatwierdzić w budżecie gminy organ stanowiący, dlatego zmniejszenie dochodów o 255.765 zł - umowa o dofinansowanie projektu w ramach POKL – „Zajęcia pozalekcyjne szansą na sukces”.

 

II.Zmiany w planie wydatków budżetu skutkują ich zmniejszeniem na łączną kwotę 14.911,00 zł i dotyczą wprowadzenia wydatków finansowanych w/w dotacjami.

Na wnioski dysponentów środków dokonano przesunięć między paragrafami wydatków odpowiednio w:

- dział 600 – naczelnika DRI – przesunięcia kwot wydatków między zadaniami inwestycyjnymi – zwiększenie na modernizację drogi w Brzyskorzystewku (o 10.136 zł) i ul.Składowej (o 9.577 zł) - konieczność dodatkowych robót, które wyniknęły w trakcie realizacji zadania, z „oszczędności planu” na zrealizowanej już inwestycji – ul. Nowotki (o 19.713 zł);

- dział 700 - przesunięcia na wniosek naczelnika MRŚ środków na wydatki związane z zarządzaniem nieruchomościami lokalowymi Gminy Żnin;

- dział 750 – przesunięcia środków na wniosek naczelnika wydziału organizacyjnego – zakup materiałów papierniczych;

- dział 751 - przesunięcia między paragrafami wydatków przyznanej kwoty dotacji na organizację wyborów samorządowych (zadania zlecone);

- dział 801 i 854 – przesunięcia na wnioski dyrektorów wszystkich placówek oświatowych, dotyczą głównie płac z pochodnymi – w celu pokrycia wszystkich kosztów br. oraz na zakupy wyposażenia i pomocy dydaktycznych w związku z przyznaną subwencją (ZPS Nr 1 i PG 1), korekta naliczeń na ZFŚS. Przesunięcia dotyczą również płac z pochodnymi w dowożeniu i środków na granty oświatowe. Korekta wydatków związanych z projektem w ramach POKL – „Zajęcia pozalekcyjne szansą na sukces”;

- dział 852 – przesunięcia na wniosek dyrektora MOPS – związane z zagwarantowaniem 20% udziału gminy w wydatkach R.85228 oraz wprowadzenie zmian z tyt. w/w dotacji;

- dział 900 – na wniosek naczelnika DRI przesunięcia środków na oświetlenie (na niezbędne pozostałe usługi);

- dział 921 – na wniosek naczelnika DRI przesunięcia środków na zakup materiałów na remonty świetlic wiejskich oraz między paragrafami wydatków na realizację przedsięwzięcia Sołectwa Podobowice i Białożewin;

- dział 926 – na wniosek dyrektora MZO przesunięcia środków na zajęcia sportowo-rekreacyjne dla uczniów oraz na zakup nagród dla sportowców (RPS).

 

Po dokonanych zmianach budżet Gminy Żnin na 2010 rok wyraża się następującymi kwotami:

Planowane dochody po zmianach 65.224.059,44 zł

Planowane wydatki po zmianach 75.620.524,44 zł

Planowany deficyt 10.396.465,00 zł

 

BURMISTRZ

Leszek Jakubowski

 

Załącznik Nr 1

do Zarządzenia Nr 181/2010

Burmistrza Żnina

z dnia 14 grudnia 2010 r.

 

Zmiany w planie dochodów Gminy Żnin na 2010 rok

 

Dział

Rozdział

§

Wyszczególnienie

Zwiększenia

Zmniejszenia

Kwota po zmianie

1

2

3

4

5

6

7

010

 

 

Rolnictwo i łowiectwo

5 933

0

1 320 759

 

01095

 

Pozostała działalność

5 933

0

1 320 759

 

 

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami

5 933

 

1 150 759

852

 

 

Pomoc społeczna

235 721

800

10 601 051,84

 

85212

 

Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego

185 721

0

7 741 460

 

 

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami

185 721

 

7 628 700

 

85213

 

Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej oraz niektóre świadczenia rodzinne

0

800

57 600

 

 

2030

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizacje własnych zadań bieżących gmin

 

800

42 700

 

85214

 

Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe

50 000

0

738 421

 

 

2030

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizacje własnych zadań bieżących gmin

50 000

 

738 421

 

 

 

Razem plan dochodów

241 654,00

256 565,00

65 224 059,44

 

BURMISTRZ

Leszek Jakubowski

 

Załącznik Nr 2

do Zarządzenia Nr 181/2010

Burmistrza Żnina

z dnia 14 grudnia 2010 r.

 

Zmiany w planie wydatków Gminy Żnin na 2010 rok

 

Dział

Rozdz.

§

Wyszczególnienie

Zwiększenia

Zmniejszenia

Kwota po zmianie

1

2

3

4

5

6

7

010

 

 

Rolnictwo i łowiectwo

5 933

0

1 244 003

 

01095

 

Pozostała działalność

5 933

0

1 185 103

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

5 043

 

5 043

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

766

 

866

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

124

 

124

600

 

 

Transport i łączność

19 713

19 713

11 293 848

 

60016

 

Drogi publiczne gminne

19 713

19 713

11 214 271

 

 

6050

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

19 713

19 713

9 094 047

700

 

 

Gospodarka mieszkaniowa

28 693

28 693

3 632 390

 

70005

 

Gospodarka gruntami i nieruchomościami

28 693

28 693

3 524 139

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

 

1 000

5 350

 

 

4260

Zakup energii

 

7 090

1 049 910

 

 

4270

Zakup usług remontowych

 

10 300

590 160

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

28 693

 

749 245

 

 

4400

Opłaty za administrowanie i czynsze za budynki, lokale i pomieszczenia garażowe

 

5 290

444 710

 

 

4430

Różne opłaty i składki

 

245

10 855

 

 

4480

Podatek od nieruchomości

 

95

17 805

 

 

4520

Opłaty na rzecz budżetów j.s.t.

 

3 673

0

 

 

4530

Podatek VAT

 

1 000

0

750

 

 

Administracja publiczna

2 000

2 000

5 600 628

 

75023

 

Urząd gminy

2 000

2 000

4 369 779

 

 

3020

Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń

 

1 000

17 930

 

 

4530

Podatek VAT

 

1 000

0

 

 

4740

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

2 000

 

7 000

751

 

 

Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa

3 490

3 490

177 268

 

75109

 

Wybory do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw, wybory wójtów, burmistrzów i prezydentów miast oraz referenda gminne, powiatowe i wojewódzkie

3 490

3 490

89 738

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

402

 

1 705

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

64

 

246

 

 

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

2 843

 

19 832

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

 

1 359

7 783

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

 

166

2 199

 

 

4410

Podróże służbowe krajowe

 

1 365

1 492

 

 

4740

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

181

 

1 105

 

 

4750

Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji

 

600

2 176

801

 

 

Oświata i wychowanie

255 836

511 601

20 855 955

 

80101

 

Szkoły podstawowe

86 188

169 298

9 357 549

 

 

3020

Wydatki osobowe niezalicz. do wynagrodzeń

1 150

1 150

231 377

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

43 000

125 790

4 743 270

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

14 300

7 302

770 510

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

920

 

123 291

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

2 096

11 000

109 015

 

 

4240

Zakup pomocy naukowych

 

760

74 997

 

 

4260

Zakup energii

19 000

 

302 656

 

 

4270

Zakup usług remontowych

 

12 077

50 923

 

 

4280

Zakup usług zdrowotnych

 

69

2 428

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

4 100

700

63 600

 

 

4350

Zakup usług dostępu do sieci Internet

 

80

4 005

 

 

4360

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej

80

 

4 240

 

 

4370

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej

210

 

9 439

 

 

4410

Podróże służbowe krajowe

 

400

1 787

 

 

4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

1 332

9 570

280 476

 

 

4740

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

 

400

3 138

 

80103

 

Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych

50

14 389

392 876

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

 

12 680

195 883

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

50

 

1 493

 

 

4410

Podróże służbowe krajowe

 

50

0

 

 

4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

 

1 659

9 242

 

80104

 

Przedszkola

88 223

6 749

3 112 361

 

 

3020

Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń

73

691

2 982

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

65 087

 

1 855 460

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

15 652

 

293 445

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

3 089

 

47 990

 

 

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

280

 

770

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

960

 

51 876

 

 

4240

Zakup pomocy naukowych

 

1 073

2 427

 

 

4270

Zakup usług remontowych

 

900

30 136

 

 

4280

Zakup usług zdrowotnych

 

682

1 131

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

2 073

 

19 816

 

 

4350

Zakup usług dostępu o sieci Internet

 

100

620

 

 

4360

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej

130

74

2 256

 

 

4370

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej

99

130

2 729

 

 

4410

Podróże służbowe krajowe

 

180

520

 

 

4430

Różne opłaty i składki

 

5

1 788

 

 

4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

 

2 354

116 875

 

 

4700

Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej

 

185

1 165

 

 

4740

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

 

275

612

 

 

4750

Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji

780

100

2 380

 

80110

 

Gimnazja

42 545

57 166

5 582 233

 

 

3020

Wydatki osobowe niezaliczone do wynagr.

 

10 213

2 211

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

20 500

22 400

3 694 339

 

 

4040

Dodatkowe wynagrodzenie roczne

 

 

271 117

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

4 100

3 000

584 269

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

800

 

94 648

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

 

2 665

55 116

 

 

4240

Zakup pomocy naukowych

12 495

 

67 494

 

 

4260

Zakup energii

4 480

 

297 358

 

 

4270

Zakup usług remontowych

 

1 200

70 759

 

 

4280

Zakup usług zdrowotnych

 

680

1 720

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

 

8 500

28 311

 

 

4350

Zakup usług dostępu do sieci Internet

 

180

2 685

 

 

4360

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej

 

147

2 354

 

 

4370

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej

70

1 360

4 710

 

 

4410

Podróże służbowe krajowe

 

600

1 600

 

 

4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

 

5 621

220 761

 

 

4700

Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej

 

600

1 000

 

 

4740

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

100

 

2 600

 

80113

 

Dowożenie uczniów do szkół

12 680

0

864 481

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

9 730

 

259 242

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

1 650

 

41 856

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

1 300

 

7 837

 

80148

 

Stołówki szkolne

18 796

880

820 433

 

 

3020

Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń

 

380

220

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

14 200

 

305 105

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

700

 

45 290

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

2 670

 

9 866

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

880

 

26 695

 

 

4270

Zakup usług remontowych

 

500

4 767

 

 

4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

346

 

14 494

 

80195

 

Pozostała działalność

7 354

263 119

291 887

 

 

3240

Stypendia dla uczniów

2 412

4 942

10 058

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

4 200

 

36 185

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

639

 

5 504

 

 

4117

Składki na ubezpieczenia społeczne

 

2 531

0

 

 

4127

Składki na Fundusz Pracy

 

408

0

 

 

4177

Wynagrodzenia bezosobowe

 

74 261

0

 

 

4217

Zakup materiałów i wyposażenia

 

5 490

0

 

 

4219

Zakup materiałów i wyposażenia

 

956

0

 

 

4247

Zakup pomocy naukowych

 

163 325

0

 

 

4309

Zakup usług pozostałych

 

700

0

 

 

4747

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

 

300

0

 

 

4749

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

 

756

0

 

 

4757

Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji

 

9 450

0

852

 

 

Pomoc społeczna

251 828

16 907

13 916 245,84

 

85212

 

Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego

185 721

0

7 678 700

 

 

3110

Świadczenia społeczne

165 739

 

7 309 505

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

7 972

 

120 257

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

400

 

4 170

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

10 610

 

37 622

 

 

4750

Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji

1 000

 

5 569

 

85213

 

Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej

0

800

57 600

 

 

4130

Składki na ubezpieczenia zdrowotne

 

800

57 600

 

85214

 

Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe

50 000

7 267

956 154

 

 

3110

Świadczenia społeczne

50 000

7 267

956 154

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

0

0

0

 

85216

 

Zasiłki stałe

13 738

0

534 464

 

 

3110

Świadczenia społeczne

13 738

 

534 464

 

85219

 

Ośrodki pomocy społecznej

2 019

7 577

2 136 218,84

 

 

4140

Wpłaty na P.F.R.O.N

 

1 208

23 200

 

 

4260

Zakup energii

 

4 000

24 184

 

 

4360

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej

1 100

 

4 209

 

 

4410

Podróże służbowe krajowe

919

 

2 065

 

 

4430

Różne opłaty i składki

 

2 369

6 618

 

85228

 

Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze

350

1 263

712 641

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

 

438

82 858

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

 

825

12 059

 

 

4410

Podróże służbowe krajowe

350

 

3 308

854

 

 

Edukacyjna opieka wychowawcza

4 470

4 470

1 179 879

 

85401

 

Świetlice szkolne

4 470

4 470

463 327

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

2 600

4 470

346 531

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

1 800

 

56 568

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

70

 

9 127

900

 

 

Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

2 500

2 500

4 480 615

 

90015

 

Oświetlenie ulic, placów i dróg

2 500

2 500

1 205 650

 

 

4270

Zakup usług remontowych

 

2 500

366 030

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

2 500

 

13 750

921

 

 

Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego

3 537

3 537

2 274 537

 

92109

 

Domy i ośrodki kultury, świetlice kluby

3 537

3 537

1 205 260

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

2 900

637

126 709

 

 

4270

Zakup usług remontowych

637

2 000

66 816

 

 

4430

Różne opłaty i składki

 

900

0

926

 

 

Kultura fizyczna i sport

6 059

6 059

7 459 012

 

92695

 

Pozostała działalność

6 059

6 059

522 636

 

 

3240

Stypendia dla uczniów

 

5 500

9 500

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

340

 

25 555

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

101

 

4 265

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

81

 

680

 

 

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

 

559

11 760

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

5 537

 

32 267

 

Razem plan wydatków

584 059,00

598 970,00

75 620 524,44

 

BURMISTRZ

Leszek Jakubowski

 

Załącznik Nr 3

do Zarządzenia Nr 181/2010

Burmistrza Żnina

z dnia 14 grudnia 2010 r.

 

Zmiany planu finansowego dochodów budżetu państwa związanych

z realizacją zadań zleconych na 2010 r.

 

Dział

Rozdział

§

Wyszczególnienie

Zwiększenia

Zmniejszenia

Kwota po zmianie

1

2

3

4

5

6

7

DOCHODY

010

 

 

Rolnictwo i łowiectwo

5 933

0

1 150 759

 

01095

 

Pozostała działalność

5 933

0

1 150 759

 

 

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami

5 933

 

1 150 759

852

 

 

Pomoc społeczna

185 721

0

7 656 300

 

85212

 

Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego

185 721

0

7 628 700

 

 

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami

185 721

 

7 628 700

 

 

 

Razem plan dochodów

191 654

0

9 240 261

WYDATKI

010

 

 

Rolnictwo i łowiectwo

5 933

0

1 150 759

 

01095

 

Pozostała działalność

5 933

0

1 150 759

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

5 043

 

5 043

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

766

 

766

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

124

 

124

751

 

 

Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa

3 490

3 490

177 268

 

75109

 

Wybory do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw, wybory wójtów, burmistrzów i prezydentów miast oraz referenda gminne, powiatowe i wojewódzkie

3 490

3 490

89 738

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

402

 

1 705

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

64

 

246

 

 

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

2 843

 

19 832

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

 

1 359

7 783

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

 

166

2 199

 

 

4410

Podróże służbowe krajowe

 

1 365

1 492

 

 

4740

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

181

 

1 105

 

 

4750

Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji

 

600

2 176

852

 

 

Pomoc społeczna

185 721

0

7 656 300

 

85212

 

Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego

185 721

0

7 628 700

 

 

3110

Świadczenia społeczne

165 739

 

7 309 505

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

7 972

 

116 284

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

400

 

400

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

10 610

 

10 610

 

 

4750

Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji

1 000

 

4 219

 

 

 

Razem plan wydatków

195 144,00

3 490,00

9 240 261

 

BURMISTRZ

 

Leszek Jakubowski

Załącznik Nr 4

do Zarządzenia Nr 181/2010

Burmistrza Żnina

z dnia 14 grudnia 2010 r.

 

Zmiany planu finansowego dla dotacji celowych z budżetu państwa

na realizację zadań własnych Gminy Żnin na 2010 r.

 

Dział

Rozdział

§

Wyszczególnienie

Zwiększenia

Zmniejszenia

Kwota po zmianie

1

2

3

4

5

6

7

DOCHODY

852

 

 

Pomoc społeczna

50 000

800

2 175 632

 

85213

 

Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej

0

800

42 700

 

 

2030

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizacje własnych zadań bieżących gmin

 

800

42 700

 

85214

 

Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe

50 000

0

738 421

 

 

2030

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizacje własnych zadań bieżących gmin

50 000

 

738 421

 

 

 

Razem plan dochodów

50 000

800

2 849 058

WYDATKI

852

 

 

Pomoc społeczna

50 000

800

2 175 632

 

85213

 

Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej

0

800

42 700

 

 

4130

Składki na ubezpieczenia zdrowotne

 

800

42 700

 

85214

 

Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe

50 000

0

738 421

 

 

3110

Świadczenia społeczne

50 000

 

738 421

 

Razem plan wydatków

50 000

800

2 849 058

 

BURMISTRZ

Leszek Jakubowski

 

 

Załącznik Nr 5

do Zarządzenia Nr 181/2010

Burmistrza Żnina

z dnia 14 grudnia 2010 r

 

Zmiany planu zadań inwestycyjnych w 2010 r.

 

Lp.

Dział

Rozdział

Nazwa zadania inwestycyjnego

Łączne koszty finansowe

Planowane wydatki

 

 

Rok budżetowy 2010 (7+8+9+10)

Z tego źródła finansowania

 

Zmiany

Dochody własne jst

Kredyty i pożyczki

Środki pochodzące z innych źródeł

Środki wymienione w art.5 ust.1 pkt 2 i 3 u.f.p.

 

14.12.2010

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

11

2

600

60016

Przebudowa ulicy Nowotki w Żninie

1 429 941

1 417 487

 

1 417 487

 

 

 

 

-19 713

3

600

60016

Modernizacja drogi w Brzyskorzystewku

210 136

210 136

 

210 136

 

 

 

 

10 136

15

600

60016

Modernizacja części ulicy Składowej w Żninie

431 077

431 077

 

431 077

 

 

 

 

9 577

Dział transport i łączność

22 987 636

10 160 047

86 620

8 245 369

0

828 058

1 000 000

 

0

OGÓŁEM

79 541 286

18 021 008,84

1 614 056

9 704 867

 

5 153 558

1 548 527,84

 

0,00

* Inne źródła finansowania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A

dotacje i środki z budżetu państwa

1 161 058

 

 

 

 

 

 

 

 

B

środki i dotacje otrzymane od innych jst

3 440 500

 

 

 

 

 

 

 

 

C

inne źródła (FRKF)

552 000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 153 558

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FS

inwestycje w ramach Funduszu Sołeckiego

 

99 051

 

 

 

 

 

 

 

 

BURMISTRZ

Leszek Jakubowski

 

Załącznik Nr 6

 

do Zarządzenia Nr 181/2010

Burmistrza Żnina

z dnia 14 grudnia 2010 r

 

Zmiana planu wydatków na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej

LP.

PROJEKT

Kategoria interwencji funduszy strukturalnych

Klasyfikacja (dział,rozdział, paragraf)

Wydatki w okresie realizacji projektu

W tym:

 

Środki z budżetu kraj.

Środki z budżetu UE

Zmiana 14.12.2010

1

2

3

4

5

6

7

8

I

WYDATKI MAJĄTKOWE RAZEM

 

1 737 926,84

189 399,00

1 548 527,84

0,00

 

Program:

POKL

 

 

 

 

 

 

Działanie

9.1.”Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty

 

 

 

 

 

 

Poddziałanie

9.1.2.”Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych”

 

 

 

 

 

7

NAZWA PROJEKTU:

Zajęcia pozalekcyjne szansą na sukces

801,80195,

0,00

0,00

0,00

-258 177,00

 

 

 

§ 4117

,00

 

 

-2 531,00

 

 

 

§ 4127

,00

 

 

-408,00

 

 

 

§ 4177

,00

 

 

-74 261,00

 

 

 

§ 4217

,00

 

 

-5 490,00

 

 

 

§ 4219

,00

 

 

-956,00

 

 

 

§ 4247

,00

 

 

-163 325,00

 

 

 

§ 4309

,00

 

 

-700,00

 

 

 

§ 4747

,00

 

 

-300,00

 

 

 

§ 4749

,00

 

 

-756,00

 

 

 

§ 4757

,00

 

 

-9 450,00

II

WYDATKI BIEŻĄCE RAZEM

 

893 181,12

133 977,17

759 203,95

-258 177,00

OGÓŁEM WYDATKI NA PROJEKTY UE

2 631 107,96

323 376,17

2 307 731,79

-258 177,00

 

BURMISTRZ
Leszek Jakubowski


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ZB 181-2010.pdf (PDF, 236.07Kb) 2011-06-16 13:00:26 419
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Zofia Tylak

Data wytworzenia:
14 gru 2010

Osoba dodająca informacje

Michał Duch

Data publikacji:
16 cze 2011, godz. 13:00

Osoba aktualizująca informacje

Michał Duch

Data aktualizacji:
04 lip 2011, godz. 10:20