Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Żninie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

[ZB_175-2011] w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji paliwa

 

ZARZĄDZENIE NR 175/2011

BURMISTRZA ŻNINA

z dnia 13 grudnia 2011 r.

 

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji paliwa

 

Na podstawie 26 ust.3 pkt 4 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (t.j. z 2009 r. Dz. U. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.1)

zarządza się, co następuje:

 

§ 1. 1. Należy przeprowadzić inwentaryzację paliwa w Urzędzie Miejskim w Żninie

2. Rodzaj inwentaryzacji- okresowa.

3. Rodzaj spisu- z natury.

4. Inwentaryzacji podlega:

-paliwo- samochód Toyota Avensis,

-paliwo- samochód Renault Kangoo,

-paliwo samochód Renault TRAFIC,

-paliwo- ciągnik CZN C254,

-paliwo -Volkswagen CZN 10LR

- paliwo Autosan CZN N835.

5. Osoby materialnie odpowiedzialne:

Dolatowski Zbigniew,

Pankowski Przemysław,

Zieliński Jerzy,

Krysiński Jacek.

6. Termin rozpoczęcia 30 grudzień 2011, a zakończenia 10 styczeń 2012 r.

7. W skład komisji inwentaryzacyjnej i jednocześnie do zespołów spisowych powołuję następujące osoby:

1) Teresa Maciejewska - Przewodniczący Komisji;

2) Ewa Gałązka - Członek Komisji.

8. Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenia spisu z natury.

9. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31 grudnia 2011r. zgodnie z instrukcją w sprawie zasad i trybu przeprowadzania inwentaryzacji.

10. Arkusze spisowe wydaje przewodniczącemu zespołu spisowego wyznaczony pracownik Wydziału Budżetu i Finansów.

11. Arkusze spisu wypełnia się w dwóch egzemplarzach.

12. Zawiesza się nieobecność wszystkich pracowników materialnie odpowiedzialnych, członków komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych w okresie, w którym przypadają czynności inwentaryzacyjne.

13. Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.

14. Komisja inwentaryzacyjna po zakończeniu spisu dokona wyceny i ustali wartość spisanych składników majątkowych.

15. Dokumenty z rozpatrzenia różnic inwentaryzacyjnych spisów rocznych oraz wnioski co do sposobu ich rozliczania winny być dostarczone do niezwłocznie po zakończeniu inwentaryzacji do Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów.

16. Wyniki inwentaryzacji (rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory zatwierdzone przez kierownika jednostki) winny być ujęte w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.

17. Komisja dokona oceny przydatności składników majątkowych i jeżeli zajdzie taka potrzeba sporządzi wykaz środków do likwidacji.

18. Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.

19.Nadzór nad prawidłowością, kompletnością i terminowością spisów inwentaryzacyjnych powierza się głównemu księgowemu.

 

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

BURMISTRZ

Leszek Jakubowski

 

Uzasadnienie

Zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz z wydanym Zarządzeniem Nr 133/2005 Burmistrza Żnina z dnia 18 października 2005 r. w sprawie instrukcji, zasad i trybu przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim w Żninie przeprowadzenie inwentaryzacji jest zasadne.

 

BURMISTRZ

Leszek Jakubowski

 

1Zmiana wymienionej ustawy została ogłoszona w Dz. U. z 2009r. Nr 165, poz.1316, z 2010 r. Dz. U. Nr 47, poz. 278, z 2009 Nr 157, poz. 1241, z 2011 Nr 102, poz. 585, Nr 199, poz. 1175


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
28 12 2011 13 51 14 ZB 175-2011.pdf (PDF, 83.31Kb) 2011-12-28 13:51:14 1018
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Zofia Tylak

Data wytworzenia:
13 gru 2011

Osoba dodająca informacje

Michał Duch

Data publikacji:
15 gru 2011, godz. 08:02

Osoba aktualizująca informacje

Michał Duch

Data aktualizacji:
29 gru 2011, godz. 13:52