[ZB_175-2011] w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji paliwa
ZARZĄDZENIE NR 175/2011
BURMISTRZA ŻNINA
z dnia 13 grudnia 2011 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji paliwa
Na podstawie 26 ust.3 pkt 4 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (t.j. z 2009 r. Dz. U. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.1)
zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Należy przeprowadzić inwentaryzację paliwa w Urzędzie Miejskim w Żninie
2. Rodzaj inwentaryzacji- okresowa.
3. Rodzaj spisu- z natury.
4. Inwentaryzacji podlega:
-paliwo- samochód Toyota Avensis,
-paliwo- samochód Renault Kangoo,
-paliwo samochód Renault TRAFIC,
-paliwo- ciągnik CZN C254,
-paliwo -Volkswagen CZN 10LR
- paliwo Autosan CZN N835.
5. Osoby materialnie odpowiedzialne:
Dolatowski Zbigniew,
Pankowski Przemysław,
Zieliński Jerzy,
Krysiński Jacek.
6. Termin rozpoczęcia 30 grudzień 2011, a zakończenia 10 styczeń 2012 r.
7. W skład komisji inwentaryzacyjnej i jednocześnie do zespołów spisowych powołuję następujące osoby:
1) Teresa Maciejewska - Przewodniczący Komisji;
2) Ewa Gałązka - Członek Komisji.
8. Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenia spisu z natury.
9. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31 grudnia 2011r. zgodnie z instrukcją w sprawie zasad i trybu przeprowadzania inwentaryzacji.
10. Arkusze spisowe wydaje przewodniczącemu zespołu spisowego wyznaczony pracownik Wydziału Budżetu i Finansów.
11. Arkusze spisu wypełnia się w dwóch egzemplarzach.
12. Zawiesza się nieobecność wszystkich pracowników materialnie odpowiedzialnych, członków komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych w okresie, w którym przypadają czynności inwentaryzacyjne.
13. Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.
14. Komisja inwentaryzacyjna po zakończeniu spisu dokona wyceny i ustali wartość spisanych składników majątkowych.
15. Dokumenty z rozpatrzenia różnic inwentaryzacyjnych spisów rocznych oraz wnioski co do sposobu ich rozliczania winny być dostarczone do niezwłocznie po zakończeniu inwentaryzacji do Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów.
16. Wyniki inwentaryzacji (rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory zatwierdzone przez kierownika jednostki) winny być ujęte w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.
17. Komisja dokona oceny przydatności składników majątkowych i jeżeli zajdzie taka potrzeba sporządzi wykaz środków do likwidacji.
18. Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.
19.Nadzór nad prawidłowością, kompletnością i terminowością spisów inwentaryzacyjnych powierza się głównemu księgowemu.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
Leszek Jakubowski
Uzasadnienie
Zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz z wydanym Zarządzeniem Nr 133/2005 Burmistrza Żnina z dnia 18 października 2005 r. w sprawie instrukcji, zasad i trybu przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim w Żninie przeprowadzenie inwentaryzacji jest zasadne.
BURMISTRZ
Leszek Jakubowski
1Zmiana wymienionej ustawy została ogłoszona w Dz. U. z 2009r. Nr 165, poz.1316, z 2010 r. Dz. U. Nr 47, poz. 278, z 2009 Nr 157, poz. 1241, z 2011 Nr 102, poz. 585, Nr 199, poz. 1175
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
28 12 2011 13 51 14 ZB 175-2011.pdf (PDF, 83.31Kb) | 2011-12-28 13:51:14 | 1018 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zofia Tylak Data wytworzenia:
13 gru 2011
Osoba dodająca informacje
Michał Duch Data publikacji:
15 gru 2011, godz. 08:02
Osoba aktualizująca informacje
Michał Duch Data aktualizacji:
29 gru 2011, godz. 13:52