Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. polityki społecznej w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy urzędniczym
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 30/2016
OR.210.30.2016
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego stanowiska pracy urzędniczego – podinspektor ds. polityki społecznej w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)
ogłaszam nabór do pracy
na wolne stanowisko pracy urzędnicze podinspektor ds. polityki społecznej w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia
w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) podinspektor ds. polityki społecznej - wymiar czasu pracy – pełny etat;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne:
Kandydat(ka) do pracy:
1) jest obywatelem polskim;
2) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy
na tym stanowisku - wykształcenie wyższe II stopnia
3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni
praw publicznych;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej
stanowisku;
5) nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
7) 3 letni staż pracy;
8) co najmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych.
Wymagania dodatkowe:
1) predyspozycje osobowościowe:
a) odporność na stres, obowiązkowość, rzetelność, staranność, dokładność,
dyspozycyjność, motywacja do pracy, samodzielność w wykonywaniu
powierzonych zadań, odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
komunikatywność, operatywność,
b) umiejętność pracy i współpracy w dużym zespole pracowniczym oraz
organizowania pracy własnej;
2) umiejętności i predyspozycje zawodowe:
a) preferowane będzie wykształcenie wyższe II stopnia;
c) znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz aktów wykonawczych do ustaw, umiejętności ich interpretacji oraz wykorzystania do innych zadań;
d) znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego oraz ustawy o samorządzie gminnym;
e) co najmniej roczne doświadczenie w pracy samorządowej.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1. Prowadzenie wszelkich spraw z zakresie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
2. Wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką;
3. Przygotowywanie projektów zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym;
4. Przygotowywanie projektów decyzji burmistrza dotyczących wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż lub podawanie napojów alkoholowych oraz wygaszających zezwolenia;
5. Prowadzenie wszelkich spraw dotyczących punktów sprzedaży napojów alkoholowych;
6. Prowadzenie obsługi administracyjnej jednostek pomocniczych gminy (Rad Osiedli) oraz innych czynności z tym związanych.
5. Wskazanie wymaganych dokumentów:
1) odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych;
2) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających
przebieg pracy i staż, o ile kandydat/ka już jakiś staż posiada;
3) kserokopie innych dokumentów potwierdzających specjalistyczne
wykształcenie zawodowe, studia podyplomowe, uprawnienia, ukończone kursy,
umiejętności, szkolenia i inne, o ile kandydat(ka) takie uprawnienia,
umiejętności lub kwalifikacje posiada;
4) oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) prawomocnie skazany(a)
za przestępstwo umyślne oraz oświadczenia o pełnej zdolności do
czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
5) curriculum vitae (życiorys);
6) list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
7) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
6. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 88 - 400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. polityki społecznej w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 24 listopada 2016 r. (czwartek) włącznie do godz. 15.30. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 25 listopada 2016 r. o godz. 12.00.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 14 listopada 2016 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 14 listopada 2016 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZKU 001-2013.pdf (PDF, 206.51Kb) | 2016-11-14 10:52:07 | 327 | |
zku 001-2015.pdf (PDF, 453.24Kb) | 2016-11-14 10:52:07 | 316 | |
zku 011-2014.pdf (PDF, 216.46Kb) | 2016-11-14 10:52:07 | 319 | |
kwestionariusz osobowy.doc (DOC, 62.00Kb) | 2016-11-14 10:51:55 | 326 | |
oswiadczenie o niekaralnosci.doc (DOC, 51.00Kb) | 2016-11-14 10:51:55 | 326 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych.doc (DOC, 52.00Kb) | 2016-11-14 10:51:55 | 320 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu.doc (DOC, 52.50Kb) | 2016-11-14 10:51:55 | 352 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych.doc (DOC, 51.00Kb) | 2016-11-14 10:51:55 | 311 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bogumiła Czaj Data wytworzenia:
14 lis 2016
Osoba dodająca informacje
Piotr Lewandowski Data publikacji:
14 lis 2016, godz. 10:51
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Lewandowski Data aktualizacji:
14 lis 2016, godz. 10:52