Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej w Wydziale Budżetu i Gospodarki w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowiska
Nr 26/2016
OR.210.26.2016
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
Podinspektora ds. księgowości budżetowej w Wydziale Budżetu i Gospodarki w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
Podinspektora ds. księgowości budżetowej w Wydziale Budżetu i Gospodarki
w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) Podinspektor ds. księgowości budżetowej - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą);
- posiada wykształcenie wyższe;
- posiada znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
- inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
- umiejętności i predyspozycje zawodowe:
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
- otwieranie i zamykanie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- księgowanie wydatków oraz zaangażowania wydatków urzędu;
- prowadzenie ewidencji wydatków i kosztów w układzie przyjętym w wewnętrznej polityce rachunkowości i comiesięczne ich uzgadnianie do klasyfikacji budżetowej i wykonania budżetu;
- prowadzenie ksiąg rachunkowych rzetelnie, bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco ujmując zapisy zaistniałych operacji gospodarczych;
- przygotowanie dowodów księgowych do ujęcia ich w księgach rachunkowych;
- kontrola formalno-rachunkowa otrzymanych dowodów księgowych przed ich zaksięgowaniem;
- sporządzanie na koniec każdego okresu sprawozdawczego zestawienia obrotów i sald;
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
b) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi
informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopia dowodu osobistego;
- kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat/ka zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej w Wydziale Budżetu i Gospodarki w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 27 października 2016 r.(czwartek) do godz. 1530 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 28 października 2016 r. (piątek) o godz. 1100.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301 wew. 115 Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Mirosław Gatka – Sekretarz Gminy Żnin.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 17 października 2016 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 17 października 2016 r.
BURMISTRZ
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZKU 001-2013.pdf (PDF, 206.51Kb) | 2016-10-17 12:45:19 | 315 | |
zku 001-2015.pdf (PDF, 453.24Kb) | 2016-10-17 12:45:19 | 315 | |
zku 011-2014.pdf (PDF, 216.46Kb) | 2016-10-17 12:45:19 | 327 | |
kwestionariusz osobowy.doc (DOC, 62.00Kb) | 2016-10-17 12:45:08 | 302 | |
oswiadczenie o niekaralnosci.doc (DOC, 51.00Kb) | 2016-10-17 12:45:08 | 324 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych.doc (DOC, 52.00Kb) | 2016-10-17 12:45:08 | 341 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu.doc (DOC, 52.50Kb) | 2016-10-17 12:45:08 | 313 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych.doc (DOC, 51.00Kb) | 2016-10-17 12:45:08 | 314 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bogumiła Czaj Data wytworzenia:
17 paź 2016
Osoba dodająca informacje
Piotr Lewandowski Data publikacji:
17 paź 2016, godz. 12:45
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Lewandowski Data aktualizacji:
17 paź 2016, godz. 12:45