Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds. zamówień publicznych w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 2/2016
SCUW.210.2.2016
Dyrektor
Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie
ul. Potockiego 1a
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
inspektora ds. zamówień publicznych Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie
na podstawie art. 11-13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz.902)
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
inspektora ds. zamówień publicznych Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie
ul. Potockiego 1a 88-400 Żnin
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) inspektor ds. zamówień publicznych;
2) symbol stanowiska: wg klasyfikacji zawodów i specjalności. (242225)
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska.
Wymagania niezbędne:
Kandydat(ka) do pracy
1. jest obywatelem(ką) polskim(ą);
2.ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3. nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
4. posiada wykształcenie wyższe,
5. posiada minimum 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z wykonywaniem zadań określonych w ustawie o zamówieniach publicznych,
6. zna przepisy prawa z zakresu zamówień publicznych, (a w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy) i potrafi stosować je w praktyce (dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym samodzielne opracowywanie kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego);
7. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku;
8. cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe:
1) umiejętności i predyspozycje zawodowe :
a) ogólna znajomość dyrektyw unijnych i procedur udzielania zamówień publicznych;
b)doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych przy przedsięwzięciach dofinansowywanych ze środków unijnych;
c) umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office ,Word, Excel i inne niezbędne programy do realizacji zadań);
2)predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność;
- odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz negocjowania;
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym;
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność w formie pisemnej i ustnej;
- odporność na stres, dyspozycyjność i zaangażowanie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. zamówień publicznych:
1) przeprowadzanie czynności proceduralnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym:
- przygotowywanie, prowadzenie i koordynowanie zadań we współpracy z jednostkami obsługiwanymi w zakresie udzielania zamówień;
-współpraca z jednostkami obsługiwanymi przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości poniżej 30.000 euro;
-planowanie zamówień, sporządzanie SIWZ, publikacja ogłoszeń, ocena ofert, komunikacja z wykonawcami, sporządzanie protokołów, umów, odpowiedzi na odwołania, itp.
2) nadzór nad jednostkami obsługiwanymi w zakresie przestrzegania zapisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz regulaminów wewnętrznych;
3) przygotowywanie dokumentacji przetargowej;
4) udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) kompletowanie dokumentacji z udzielonych zamówień publicznych;
6) prowadzenie rejestru postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych;
7) monitorowanie zmian w przepisach dotyczących udzielania zamówień publicznych;
8) opracowywanie rocznych planów zamówień publicznych i sprawozdań rocznych oraz wykonywanie wszelkich obowiązujących zadań ustawowych w zakresie Prawa zamówień publicznych.
5. Informacja o warunkach pracy:
1) zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony z zastrzeżeniem: osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zobowiązane będą do odbycia służby przygotowawczej. Warunkiem dalszego zatrudnienia na powyższym stanowisku jest zaliczenie służby przygotowawczej i uzyskanie pozytywnego wyniku kończącego służbę przygotowawczą;
2) praca na stanowisku inspektora ds. zamówień publicznych w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie w pełnym wymiarze czasu pracy – 40 godzin tygodniowo;
3) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych;
4) praca na miejscu w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie.
6. Wymagane dokumenty:
- kopia dowodu osobistego;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- list motywacyjny;
- szczegółowy życiorys zawodowy (CV);
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, świadectw pracy oraz posiadanych dodatkowych kwalifikacji, uprawnień (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie o zdolności wykonywania określonego zawodu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, a w szczególności kwestionariusz osobowy, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)” oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902). Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w Centrum Usług Wspólnych w Żninie ul. Potockiego 1a 88-400 Żnin lub przesyłać pocztą na adres Centrum j.w. w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na inspektora ds. zamówień publicznych Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie.
Termin składania dokumentów – włącznie do dnia 19 września (poniedziałek) 2016 r. – do godz.15.30. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Centrum Usług Wspólnych w Żninie ul. Potockiego 1a 20 września 2016 r. o godz. 14.00.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3022482 wew. 21
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 9 września 2016 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 9 września 2016 r.
ZATWIERDZAM
DYREKTOR SAMORZĄDOWEGO
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
W ŻNINIE
/-/ Małgorzata Kurto
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
09 09 2016 13 11 36 kwestionariusz osobowy.doc (DOC, 62.00Kb) | 2016-09-09 13:11:36 | 345 | |
09 09 2016 13 11 36 oswiadczenie o niekaralnosci.doc (DOC, 54.50Kb) | 2016-09-09 13:11:36 | 348 | |
09 09 2016 13 11 36 oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych.doc (DOC, 54.50Kb) | 2016-09-09 13:11:36 | 353 | |
09 09 2016 13 11 36 oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu.doc (DOC, 55.50Kb) | 2016-09-09 13:11:36 | 353 | |
09 09 2016 13 11 36 oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych.doc (DOC, 51.00Kb) | 2016-09-09 13:11:36 | 335 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Małgorzata Kurto Data wytworzenia:
09 wrz 2016
Osoba dodająca informacje
Piotr Lewandowski Data publikacji:
09 wrz 2016, godz. 13:05
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Lewandowski Data aktualizacji:
09 wrz 2016, godz. 13:11