Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i wolontariatu w Centrum Organizacji Pozarządowych w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 1/2016
COP.210.1.2016
Koordynator Centrum Organizacji Pozarządowych w Żninie
ul. Śniadeckich 15
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
Inspektora ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i wolontariatu
w Centrum Organizacji Pozarządowych w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
Inspektora ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i wolontariatu.
w Centrum Organizacji Pozarządowych w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Centrum Organizacji Pozarządowych
ul. Śniadeckich 15
88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) Inspektora ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i wolontariatu.
pełen wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandyd Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą);
- posiada wykształcenie wyższe ;
- pięcioletni staż pracy, w tym doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym związane z zarządzaniem zespołem ludzkim;
- doświadczenie w pracy (lub współpracy) w organizacji pozarządowej (bez względu na formę zatrudnienia lub pełnienie funkcji w organie zarządczym organizacji), potwierdzone kwalifikacje (dyplom, certyfikat, zaświadczenie) w zakresie umiejętności zarządzania organizacją, zasobami ludzkimi, realizacji projektów, znajomość zagadnień dotyczących organizacji pozarządowych, wolontariatu, akcji społecznych itp.;
- udokumentowany udział w przygotowywaniu wniosków grantowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym,
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
- inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
- umiejętności i predyspozycje zawodowe:
- znajomość przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- znajomość przepisów ustawy Prawo o stowarzyszeniach, ustawy o fundacjach,
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości samorządowych jednostek budżetowych, oraz organizacji pozarządowych
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy,
- znajomość przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw,
- znajomości sektora pozarządowego,
- przygotowywania, koordynowania i rozliczania projektów,
- zdolność analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera w stopniu dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),
- doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych i rozliczaniu projektów
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
- udzielanie bieżącej pomocy organizacjom,
- nadzór i koordynowanie procesu aktywizowania i wspierania merytoryczno-administracyjnego organizacji pozarządowych
- organizacja szkoleń, seminariów specjalistycznych i spotkań informacyjnych dla członków organizacji i mieszkańców gminy
- pozyskiwanie informacji i możliwych źródłach finansowania projektów realizowanych przez organizacje pozarządowe
- udzielanie pomocy organizacjom w przygotowywaniu wniosków grantowych
- monitorowanie możliwości pozyskania środków finansowych na działalność Centrum,
- współpraca z Urzędem Miejskim w Żninie,
- współpraca z mediami,
- tworzenie opracowań i analiz z zakresu funkcjonowania projektów realizowanych przez organizacje pozarządowe
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Koordynatora COP
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
b) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi
informatycznych.
6. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem), jeżeli kandydat/ka staż pracy posiada;
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopia dowodu osobistego;
- kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat/ka zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
7. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko” inspektora ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i wolontariatu w Centrum Organizacji Pozarządowych w Żninie. Termin składania dokumentów – do dnia 12 września (poniedziałek) włącznie do godz. 15.30. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 13 września 2016 r. o godz.12.00.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys) (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 508 342 265 Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Zenon Flejter – Koordynator Centrum Organizacji Pozarządowych w Żninie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 2 września 2016 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 2 września 2016 r.
ZATWIERDZAM
Koordynator Organizacji Pozarządowych
/-/ Zenon Flejter
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZKU 001-2013.pdf (PDF, 206.51Kb) | 2016-09-02 13:59:39 | 323 | |
zku 001-2015.pdf (PDF, 453.24Kb) | 2016-09-02 13:59:39 | 324 | |
zku 011-2014.pdf (PDF, 216.46Kb) | 2016-09-02 13:59:39 | 337 | |
kwestionariusz osobowy.doc (DOC, 62.00Kb) | 2016-09-02 13:59:27 | 326 | |
oswiadczenie o niekaralnosci.doc (DOC, 51.00Kb) | 2016-09-02 13:59:27 | 336 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych.doc (DOC, 52.00Kb) | 2016-09-02 13:59:27 | 311 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu.doc (DOC, 52.50Kb) | 2016-09-02 13:59:27 | 338 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych.doc (DOC, 51.00Kb) | 2016-09-02 13:59:27 | 314 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bogumiła Czaj Data wytworzenia:
02 wrz 2016
Osoba dodająca informacje
Piotr Lewandowski Data publikacji:
02 wrz 2016, godz. 13:59
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Lewandowski Data aktualizacji:
02 wrz 2016, godz. 13:59