Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Żninie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na stanowisko inspektora ds. kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli Wewnętrznej w Urzędzie Miejskim w Żninie

Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy

i o naborze do pracy na to stanowisko

Nr 20/2015

OSS.210.20.2015

BURMISTRZ ŻNINA

ul. 700 - lecia 39

88-400 Żnin

 

ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy

Inspektora ds. kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli Wewnętrznej w Urzędzie Miejskim w Żninie

 

Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)

ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy

na wolne urzędnicze stanowisko pracy

Inspektora ds. kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli Wewnętrznej

w Urzędzie Miejskim w Żninie

 

1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Miejski w Żninie

ul. 700 - lecia 39 88-400 Żnin.

 

2. Określenie stanowiska urzędniczego:

1) Inspektor ds. kontroli - pełny wymiar czasu pracy;

2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.

 

3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:

Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

Kandydat(ka) do pracy:

  1. jest obywatelem(ką) polskim(ą);

  2. posiada co najmniej 3 letni staż pracy, w tym 2 lata pracy w księgowości lub w kontroli finansowej albo skarbowej;

  3. posiada wykształcenie wyższe II stopnia - ekonomia, finanse, bankowość, rachunkowość, podatki, prawo, administracja i pokrewne;

  4. posiada znajomość przepisów prawa z obszaru rachunkowości (ustawa o rachunkowości), finansów publicznych (ustawa o finansach publicznych; ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych), zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych), prawa handlowego (ustawa Kodeks spółek handlowych) oraz aktów wykonawczych do ustaw, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań;

  5. posiada znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego - Kodeks postępowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej, Kodeksu cywilnego oraz ustawy o samorządzie gminnym;

  6. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

  7. cieszy się nieposzlakowaną opinią;

  8. nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;

  9. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku;

  10. posiada prawo jazdy kategorii B (samochód osobowy).

Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

  1. predyspozycje osobowościowe:

  • samodzielność,
  • odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
  • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
  • umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
  • inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
  1. umiejętności i predyspozycje zawodowe:

  • umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku,
  • preferowane doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych lub posiadanie uprawnień do zajmowania stanowiska głównego księgowego w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • preferowane doświadczenie w kontroli w jednostkach sektora finansów publicznych.

 

4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:

  1. Przygotowywanie rocznych planów kontroli.

  2. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w komórkach organizacyjnych Urzędu.

  3. Przeprowadzanie kontroli w jednostkach organizacyjnych i w jednostkach pomocniczych gminy.

  4. Przeprowadzanie kontroli w podmiotach korzystających ze środków publicznych.

  5. Opracowywanie zaleceń i wniosków pokontrolnych i przygotowywanie wystąpień pokontrolnych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Burmistrzowi Żnina.

  6. Sporządzanie i przedstawianie Burmistrzowi Żnina rocznych sprawozdań z zakresu przeprowadzonych kontroli.

  7. Sprawdzanie realizacji zaleceń pokontrolnych.

  8. Sygnalizowanie dostrzeżonych lub stwierdzonych nieprawidłowości w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Żninie lub jednostek organizacyjnych gminy.

  9. Sporządzanie analizy obszarów ryzyka w zakresie działania jednostek organizacyjnych gminy.

  10. Prowadzenie spraw w zakresie nadzoru właścicielskiego nad gminnymi osobami prawnymi oraz spółkami w których gmina posiada udziały.

  • archiwizowanie dokumentacji, nadzór oraz prowadzenie korespondencji w zakresie bieżącej działalności gminnych osób prawnych i spółek z udziałem gminy.

  • obsługa Walnych Zgromadzeń, w tym przygotowywanie projektów uchwał.

  1. Prowadzenie spraw związanych z przekształceniami własnościowymi i prywatyzacją spółek komunalnych.

 

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,

b) praca administracyjno - biurowa z obsługą urządzeń technicznych,

c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.

 

6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:

Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

7. Wskazanie wymaganych dokumentów:

  1. odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;

  2. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);

  4. oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;

  5. curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

  6. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;

  7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

  8. kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.

 

8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 - lecia 39 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli Wewnętrznej w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 21 września 2015 r. do godz. 1530 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 - lecia 39 w dniu 23 września 2015 r. o godz. 1400.

Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.

 

Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301 wew. 156. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Wacław Żychliński - Główny specjalista ds. kadr i administracji.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.

Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.

 

Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.

 

Żnin, dnia 3 września 2015 r.

 

Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 3 września 2015 r.

 

 

BURMISTRZ

Robert Luchowski


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Wacław Żychliński

Data wytworzenia:
03 wrz 2015

Osoba dodająca informacje

Marcin Czechorowski

Data publikacji:
03 wrz 2015, godz. 14:54

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Czechorowski

Data aktualizacji:
14 wrz 2015, godz. 11:09