[7] Nabór na stanowisko dyrektora Żłobka Gminnego w Żninie
Ogłoszenie o wolnym kierowniczym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 7/2023
OR.210.7.2023
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego kierowniczego urzędniczego stanowiska pracy
Dyrektora Żłobka Gminnego w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne kierownicze urzędnicze stanowisko
Dyrektora Żłobka Gminnego w Żninie
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne kierownicze urzędnicze stanowisko
Dyrektora Żłobka Gminnego w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Żłobek Gminny w Żninie
ul. Jasna 5
88-400 Żnin
2. Określenie kierowniczego stanowiska urzędniczego:
1) Dyrektor Żłobka Gminnego w Żninie
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności
3. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
pięcioletni staż pracy,
-
minimum trzyletnie doświadczenie w pracy z dziećmi,
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
-
nieposzlakowana opinia,
-
rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
-
kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
-
kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
-
znajomość ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy z dnia marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
4. Wymagania dodatkowe oraz inne preferowane kwalifikacje:
-
znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
-
znajomość przepisów prawa pracy,
-
znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,
-
znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
-
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości samorządowych jednostek budżetowych,
-
znajomość przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw,
-
umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
-
umiejętności menadżerskie, inicjatywa i dynamika w działaniu, komunikatywność,
-
poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
5. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
-
kierowanie, planowanie, koordynowanie oraz kontrola realizacji zadań wynikających ze statutu Żłobka Gminnego w Żninie oraz zadań wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
-
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad Żłobkiem Gminnym realizującym własne zadania oraz zadania obsługi finansowej, administracyjnej oraz organizacyjnej jednostki, w myśl ustawy o samorządzie gminnym,
-
ustalanie i zatwierdzanie planów działalności jednostki,
-
wykonywanie zadań w zakresie zwierzchnika służbowego nad zatrudnionymi pracownikami jednostki.
6. Informacja o warunkach pracy:
-
praca na stanowisku dyrektora żłobka w pełnym wymiarze czasu pracy – 40 godzinny tygodniowy czas pracy,
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
-
praca na miejscu: Żłobek Gminny w Żninie w budynku Przedszkola Miejskiego
nr w 2 w Żninie, przy ul. Jasnej 5, -
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych,
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-
list motywacyjny wraz z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
-
życiorys (CV),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
pisemne opracowanie koncepcji programowej, organizacyjnej i ekonomicznej Żłobka Gminnego w Żninie,
-
kserokopie:
-
dokumentów poświadczających wykształcenie,
-
świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenia o pozostawaniu w stosunku pracy,
-
dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne,
-
oświadczenia o:
-
niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony w drodze naboru kandydat przed nawiązaniem stosunku pracy będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)
-
pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu,
8. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39, 88-400 Żnin w Sekretariacie Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu jw., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Żłobka Gminnego w Żninie”. Termin składania dokumentów do dnia 7 sierpnia 2023 r. do godz. 1530 (włącznie). Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ”.
Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 516994557. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Marta Orzechowska – pracownik Wydziału Polityki Społecznej, Zdrowia Ewidencji Ludności i Usług Komunalnych Urzędu Miejskiego w Żninie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (bip.gminaznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie i na tablicy ogłoszeń w Żłobku Gminnym przy ul. Jasnej 5 w Żninie.
Żnin, dnia 27 lipca 2023 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie oraz tablicy ogłoszeń w Żłobku Gminnym w Żninie w dniu 27 lipca 2023 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
kwestionariusz kandydata (1) (DOC, 31.50Kb) | 2023-07-27 09:23:16 | 15 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu-1 (1) (DOC, 56.00Kb) | 2023-07-27 09:23:16 | 2 | |
zku-001-2013 (1) w sprawie wprowadzeenia regulaminu naboru (DOC, 306.50Kb) | 2023-07-27 09:23:17 | 1 | |
zku-001-2015 (1) (DOC, 70.00Kb) | 2023-07-27 09:23:17 | 17 | |
zku-8-2017 (PDF, 1.29Mb) | 2023-07-27 09:23:17 | 1 | |
zku-011-2014 (DOC, 80.00Kb) | 2023-07-27 09:23:17 | 16 | |
oswiadczenie-o-niekaralnosci (DOC, 55.00Kb) | 2023-07-27 09:23:16 | 25 | |
oswiadczenie-o-pelnej-zdolnosci-do-czynnosci-prawnych (DOC, 55.50Kb) | 2023-07-27 09:23:16 | 17 | |
oswiadczenie-o-zgodzie-na-przetwarzanie-dnych-osobowych (DOC, 57.50Kb) | 2023-07-27 09:23:17 | 16 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Przemysław Matwiejczyk Data wytworzenia:
27 lip 2023
Osoba dodająca informacje
Przemysław Matwiejczyk Data publikacji:
27 lip 2023, godz. 09:23
Osoba aktualizująca informacje
Przemysław Matwiejczyk Data aktualizacji:
27 lip 2023, godz. 09:25