Nabór na pomocnicze stanowisko pracy pomocy administracyjnej w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy
i o poszukiwaniu pracownika do pracy na to stanowisko
(postępowanie nie jest prowadzone jako publiczny nabór w trybie ustawy o pracownikach samorządowych)
OR.210.6.2016
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego pomocniczego stanowiska pracy
pomocy administracyjnej
w Urzędzie Miejskim w Żninie i poszukuje pracownika na to stanowisko
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska:
1) pomoc administracyjna - wymiar czasu pracy – pełny etat;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą), z zastrzeżeniami wynikającymi z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- posiada wykształcenie co najmniej średnie;
- jest osobą niepełnosprawną w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) predyspozycje osobowościowe:
obowiązkowość, dobra organizacja pracy i sprawność działania, wysoka
kultura osobista, komunikatywność, wysoka podzielność uwagi, umiejętność
pracy w stresie i pod presją czasu, elastyczność w podejściu do ludzi,
operatywność;
2) umiejętności i predyspozycje zawodowe:
umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym (pakiet MS
Office (Word, Excel i i inne niezbędne programy związane z pracą na tym
stanowisku).
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku.
Realizacja zadań w zakresie obowiązków pomocy administracyjnej obejmuje w szczególności:
- pomoc w obsłudze kancelarii urzędu, w tym wykonywanie czynności kancelaryjno-technicznych;
- przygotowywanie korespondencji wychodzącej do wysyłki na pocztę;
- obsługa urządzeń biurowych, w tym kopiarki i skanera;
- przyjmowanie i łączenie telefonów w obrębie urzędu;
- wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonego.
5. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- odpis lub uwierzytelniona kserokopia świadectwa lub dyplomu ukończenia szkoły;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających specjalistyczne wykształcenie zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia i inne, o ile kandydat(ka) takie kwalifikacje posiada;
- curriculum vitae (życiorys) - z aktualnym zdjęciem;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy rekrutacji na stanowisko pomocy administracyjnej w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 11 kwietnia 2016 r. do godz. 1530 (włącznie).
Wymagane dokumenty, w tym w szczególności list motywacyjny i curriculum vitae (życiorys zawodowy), ewentualnie inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz.1182)”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301 wew. 115. Osobą wyznaczoną do kontaktu w tej sprawie jest Mirosław Gatka – Sekretarz Gminy Żnin. Z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania formalne przeprowadzone będą rozmowy kwalifikacyjne.
Żnin, dnia 30 marca 2016 r.
BURMISTRZ
Robert Luchowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor BIP Data wytworzenia:
30 mar 2016
Osoba dodająca informacje
Piotr Lewandowski Data publikacji:
31 mar 2016, godz. 08:19
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Lewandowski Data aktualizacji:
31 mar 2016, godz. 08:19