Nabór na dwa stanowiska podinspektora ds. turystyki i promocji Gminy w Wydziale Turystyki i Promocji Gminy w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnych urzędniczych stanowiskach pracy
i o naborze do pracy na te stanowiska
Nr 19/2015
OSS.210.19.2015
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu dwóch wolnych urzędniczych stanowisk pracy
Podinspektorów ds. turystyki i promocji Gminy w Wydziale Turystyki i Promocji Gminy w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na dwa wolne urzędnicze stanowiska pracy
Podinspektorów ds. turystyki i promocji Gminy w Wydziale Turystyki i Promocji Gminy w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) Podinspektor ds. turystyki i promocji Gminy - 2 etaty; pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
-
jest obywatelem(ką) polskim(ą);
-
posiada wykształcenie wyższe o kierunkach: turystyka, promocja i pokrewne;
-
posiada znajomość przepisów prawa z obszaru turystyki (ustawa o usługach turystycznych) oraz aktów wykonawczych do ustaw, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań;
-
posiada znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego - Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym;
-
posiada znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym;
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
-
cieszy się nieposzlakowaną opinią;
-
nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
-
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
-
predyspozycje osobowościowe:
-
samodzielność,
-
odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
-
dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
-
umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
-
umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
-
inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
-
-
umiejętności i predyspozycje zawodowe:
-
umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku);
-
pożądane doświadczenie w branży turystycznej i w promocji jednostek samorządu terytorialnego,
-
posiada znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym.
-
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
-
koordynacja działań na rzecz rozwoju i upowszechniania turystyki w gminie;
-
przygotowanie i koordynowanie przedsięwzięć o charakterze rekreacyjnym i turystycznym;
-
podejmowanie przedsięwzięć w zakresie promocji Gminy w kraju i za granicą, w tym przygotowywanie kompleksowej oferty turystycznej;
-
realizacja kalendarza imprez gminnych oraz współorganizacja i udzielanie pomocy przy organizacji imprez turystyczno-rekreacyjnych na terenie gminy;
-
współpraca z Punktami Informacji Turystycznej;
-
współpraca w zakresie turystyki i rekreacji z: organizacjami i instytucjami, w tym organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami, jednostkami oświatowymi, biblioteką publiczną, muzeum, sołtysami, klubami turystycznymi itp., mieszkańcami podejmującymi inicjatywy w zakresie turystyki i rekreacji na terenie Gminy;
-
prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelowe;
-
przygotowywanie informacji do Biuletynu gminnego w zakresie swojej działalności;
-
nadzór oraz koordynacja przekazu informacji o wydarzeniach z zakresu turystyki odbywających się na terenie Gminy;
-
działalność na rzecz rozwoju i upowszechniania turystyki w Gminie;
-
wykonywanie zadań w zakresie promocji gminy, w tym w szczególności:
a) prowadzenie zadań w zakresie promocji,
b) opracowanie strategii promocji,
c) przygotowywanie publikacji tematycznych własnych,
d) propozycje w zakresie opracowywanych materiałów promocyjnych,
e) organizowanie wystaw, konferencji i konkursów w gminie,
f) zgłaszanie gminy do organizowanych konkursów,
g) udział w targach promocyjnych;
-
współpraca z redakcjami mediów (prasa, radio, telewizja), propagowanie działań urzędu i samorządu, osiągnięć gminy i jednostek samorządowych oraz informowanie o organizowanych imprezach;
-
przygotowywanie materiałów promocyjnych, współpraca z agencjami, firmami i jednostkami reklamowymi oraz twórcami w tym zakresie;
-
wspieranie inicjatyw w zakresie tworzenia ośrodków lokalnej informacji;
-
stała aktualizacja i rozwijanie zawartości merytorycznej strony internetowej Gminy Żnin;
-
realizacja zadań z zakresu integracji europejskiej.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) stanowiska urzędnicze z dostępem do internetu,
b) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
-
odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
-
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem), jeżeli kandydat/ka staż pracy posiada;
-
kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
-
oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
-
curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
-
opracowanie w formie pisemnej wizji rozwoju turystyki w Gminie i wizji promocji Gminy;
-
kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat/ka zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na dwa stanowiska Podinspektorów ds. turystyki i promocji Gminy w Wydziale Turystyki i Promocji Gminy w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 31 sierpnia 2015 r. do godz. 1530 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 3 września 2015 r. o godz. 1400.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301 wew. 156. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Wacław Żychliński – Główny specjalista ds. kadr i administracji.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się. Na 2. etapie rekrutacji przewiduje się sprawdzenie stopnia znajomości j. obcego/j. obcych, a także analizę i ocenę przygotowanego pisemnego opracowania wizji rozwoju turystyki w Gminie i wizji promocji Gminy. Powyższe należy dołączyć do dokumentów aplikacyjnych.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZKU 001-2013.doc (DOC, 240.00Kb) | 2015-08-17 14:29:38 | 438 | |
ZKU 001-2015.pdf (PDF, 453.24Kb) | 2015-08-17 14:29:38 | 453 | |
ZKU 011-2014.doc (DOC, 80.00Kb) | 2015-08-17 14:29:38 | 442 | |
19 08 2015 14 19 32 Ogłoszenie OSS.210.19.2015.pdf (PDF, 396.92Kb) | 2015-08-19 14:19:32 | 484 | |
Wynik Naboru Nr 19-2015.pdf (PDF, 326.48Kb) | 2015-10-01 10:48:48 | 461 | |
Kwestionariusz osobowy.doc (DOC, 62.00Kb) | 2015-08-17 14:29:20 | 451 | |
Oświadczenie o niekaralności.doc (DOC, 51.00Kb) | 2015-08-17 14:29:20 | 441 | |
Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych.doc (DOC, 52.00Kb) | 2015-08-17 14:29:20 | 450 | |
Oświadczenie o zdolności do wykonywania okreslonego zawodu.doc (DOC, 52.50Kb) | 2015-08-17 14:29:20 | 447 | |
Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych.doc (DOC, 51.00Kb) | 2015-08-17 14:29:20 | 469 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wacław Żychliński Data wytworzenia:
19 sie 2015
Osoba dodająca informacje
Michał Duch Data publikacji:
17 sie 2015, godz. 14:29
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Czechorowski Data aktualizacji:
01 paź 2015, godz. 10:48