Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Żninie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Gminie Żnin

Komunikat

w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Gminie Żnin

 

Burmistrz Żnin informuje, że wyznaczył Koordynatora ds. dostępności. Funkcję tę będzie pełnił Pan Łukasz Marnocha – Dyrektor Wydziału Polityki Społecznej, Zdrowia, Ewidencji Ludności i Usług Komunalnych 

 

Podstawa prawna:

Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności stanowi realizację obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.).

 

Zadania koordynatora ds. dostępności:

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności należy w szczególności

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez jednostki organizacyjne Gminy Żnin;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  3. monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych Gminy Żnin w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności w Gminie Żnin – Łukasz Marnocha
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
telefon: 52 30 31 301 wew. 126
e-mail: dostepnosc@gminaznin.pl

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Marnocha

Data wytworzenia:
23 wrz 2020

Osoba dodająca informacje

Marcin Czechorowski

Data publikacji:
02 paź 2020, godz. 13:03

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Czechorowski

Data aktualizacji:
05 paź 2020, godz. 14:58