[7] Ogłoszenie o naborze na stanowisko starszego specjalisty ds. turystyki i promocji Gminy w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 7/2018
OR.210.7.2018
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
starszy specjalista ds. turystyki i promocji Gminy w Wydziale Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
starszy specjalista ds. turystyki i promocji Gminy w Wydziale Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) starszy specjalista ds. turystyki i promocji Gminy - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą);
- posiada wykształcenie wyższe;
- posiada znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawy z o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych;
- posiada doświadczenie w zakresie turystyki lub promocji;
- posiada znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
- inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
- umiejętności i predyspozycje zawodowe:
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),
- umiejętność redagowania informacji prasowych,
- pożądane doświadczenie w branży turystycznej i w promocji jednostek samorządu terytorialnego,
- posiada znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
- koordynacja działań na rzecz rozwoju i upowszechniania turystyki w gminie;
- przygotowanie i koordynowanie przedsięwzięć o charakterze rekreacyjnym i turystycznym;
- podejmowanie przedsięwzięć w zakresie promocji Gminy w kraju i za granicą;
- realizacja kalendarza imprez gminnych oraz współorganizacja i udzielanie pomocy przy organizacji imprez turystyczno-rekreacyjnych na terenie gminy;
- współpraca z Punktem Informacji Turystycznej;
- współpraca w zakresie turystyki i rekreacji z: przedsiębiorcami, organizacjami i instytucjami, w tym organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami, jednostkami oświatowymi, samorządowymi instytucjami kultury, organami pomocniczymi Gminy, klubami turystycznymi i mieszkańcami podejmującymi inicjatywy w zakresie turystyki i rekreacji na terenie Gminy;
- prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelowe;
- przygotowywanie informacji do Biuletynu gminnego w zakresie swojej działalności;
- nadzór oraz koordynacja przekazu informacji o wydarzeniach z zakresu turystyki odbywających się na terenie Gminy;
- działalność na rzecz rozwoju i upowszechniania turystyki w Gminie;
- wykonywanie zadań w zakresie promocji Gminy, w tym w szczególności:
a) prowadzenie zadań w zakresie promocji,
b) przygotowywanie publikacji tematycznych własnych,
c) propozycje w zakresie opracowywanych materiałów promocyjnych,
d) organizowanie wystaw, konferencji i konkursów w Gminie,
e) zgłaszanie Gminy do organizowanych konkursów,
f) udział w targach promocyjnych;
- współpraca z redakcjami mediów (prasa, radio, telewizja), propagowanie działań urzędu i samorządu, osiągnięć Gminy i jednostek samorządowych oraz informowanie o organizowanych imprezach;
- przygotowywanie materiałów promocyjnych, współpraca z agencjami, firmami i jednostkami reklamowymi oraz twórcami w tym zakresie;
- wspieranie inicjatyw w zakresie tworzenia ośrodków lokalnej informacji;
- stała aktualizacja i rozwijanie zawartości merytorycznej strony internetowej oraz portali społecznościowych Gminy Żnin;
- realizacja zadań z zakresu integracji europejskiej.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) stanowiska urzędnicze z dostępem do internetu,
b) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
1) odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
2) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem), jeżeli kandydat/ka staż pracy posiada;
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- opracowanie w formie pisemnej wizji rozwoju turystyki i promocji Gminy Żnin.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 –lecia 39, 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko starszego specjalisty ds. turystyki i promocji w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 9 kwietnia 2018 r. do godz. 1530 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 10 kwietnia 2018 r. o godz. 1400.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae, inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301 wew. 115. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Mirosław Gatka – Sekretarz Gminy Żnin.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 28 marca 2018 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 28 marca 2018 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
oswiadczenie o niekaralnosci-1.doc (DOC, 55.00Kb) | 2018-03-28 08:33:57 | 215 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych-1.doc (DOC, 55.50Kb) | 2018-03-28 08:33:57 | 237 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu-1.doc (DOC, 56.00Kb) | 2018-03-28 08:33:57 | 238 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych-1.doc (DOC, 54.50Kb) | 2018-03-28 08:33:57 | 207 | |
ZKU 001-2013.pdf (PDF, 209.73Kb) | 2018-03-28 08:33:09 | 225 | |
zku 001-2015-1.pdf (PDF, 453.95Kb) | 2018-03-28 08:33:09 | 225 | |
zku 011-2014-1.pdf (PDF, 215.33Kb) | 2018-03-28 08:33:09 | 226 | |
kwestionariusz osobowy.doc (DOC, 60.50Kb) | 2018-03-28 08:33:57 | 240 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bogumiła Czaj Data wytworzenia:
28 mar 2018
Osoba dodająca informacje
Bogumiła Czaj Data publikacji:
28 mar 2018, godz. 08:33
Osoba aktualizująca informacje
Bogumiła Czaj Data aktualizacji:
28 mar 2018, godz. 08:33