[6] Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze inspektora ds. księgowości podatkowej w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 6/2019
OR. 210.6.2019
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
Inspektora ds. księgowości podatkowej w Wydziale Budżetu i Gospodarki w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z poźn. zm.)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
Inspektora ds. księgowości podatkowej w Wydziale Budżetu i Gospodarki
w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) Inspektor ds. księgowości podatkowej - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą);
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane z zakresu ekonomii lub uzupełnione co najmniej studiami zawodowymi z zakresu ekonomii, rachunkowości lub studiami podyplomowymi z rachunkowości;
- posiada minimum 3-letni staż pracy w księgowości,
- posiada znajomość przepisów prawa z obszaru finansów publicznych, ordynacji podatkowej, rachunkowości, podatków i opłat lokalnych oraz aktów wykonawczych do ustaw, umiejętność ich interpretacji oraz ich wykorzystania do wykonywania zadań;
- posiada znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego - Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
- inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
- umiejętności i predyspozycje zawodowe:
-
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),
- doświadczenie co najmniej 5-cio letniej pracy w księgowości w jednostkach samorządu terytorialnego lub samorządowych jednostkach budżetowych, preferowane doświadczenie pracy w księgowości podatkowej.
-
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
- prowadzenie księgowości podatkowej należności pieniężnych pobieranych od osób fizycznych w ramach podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego, w tym księgowanie wpłat podatków, kontrola terminowości dokonywanych wpłat należności z tytułu podatków, prowadzenie ewidencji wpłat, zwrotów i rozliczanie nadpłat z tytułu podatków,
- bieżąca weryfikacja zaległości podatkowych i prowadzenie czynności windykacyjnych, w szczególności wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, wystawianie wezwań do zapłaty, przygotowywanie dokumentów celem wpisu zaległości podatkowych do hipoteki oraz uzyskania nakazu zapłaty w postępowaniu nakazowym,
- wystawianie postanowień o rozksięgowaniu wpłat oraz postanowień i decyzji dotyczących zaległości podatkowych, zgodnie obowiązującymi przepisami prawa,
- ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych niezbędnych do wydawania zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach oraz wystawianie takich zaświadczeń,
- opracowywanie i sporządzanie danych dotyczących realizacji wykonania wpływów z tytułu podatków i opłat lokalnych, niezbędnych do sporządzania sprawozdań w zakresie wpływów, przypisów, odpisów oraz stanu zaległości,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących pomocy publicznej, zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi pomocy publicznej,
- właściwe i terminowe prowadzenie indywidualnych spraw i postępowań administracyjnych oraz załatwianie spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i zaświadczeń w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- odprowadzanie na rachunek Kujawsko-Pomorskiej Izby Rolniczej wpływów z tytułu podatku rolnego stanowiących dochód Izby, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie oraz przekazywanie Kujawsko-Pomorskiej Izbie Rolniczej informacji o stanie i terminach realizacji powyższych dochodów,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania, wnioski i interpelacje radnych,
- zapewnienie prawidłowej organizacji przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków, prowadzenie postępowań wyjaśniających, przygotowywanie propozycji ich rozpatrzenia lub załatwienia, w tym przygotowywanie projektów pism jako odpowiedzi na skargi w wnioski obywateli oraz udzielanie obywatelom wyjaśnień dotyczących wniosków i postulatów wyborców, uchwał i wniosków oraz skarg, wniosków i petycji obywateli.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
- praca administracyjno-biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopia dowodu osobistego;
- kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat/ka zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. księgowości podatkowej w Wydziale Budżetu i Gospodarki w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 1 sierpnia 2019 r. do godz. 15.30 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700-lecia 39 w dniu 2 sierpnia 2019 r. o godz. 10.30.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z poźn. zm.)”.
Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu
52 303 13 01 wew. 159. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Lidia Dudek – Dyrektor Wydziału Budżetu i Gospodarki
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 22 lipca 2019 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 22 lipca 2019 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
oswiadczenie o niekaralnosci-1.doc (DOC, 55.00Kb) | 2019-07-22 14:01:34 | 130 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych-1.doc (DOC, 55.50Kb) | 2019-07-22 14:01:34 | 150 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu-1.doc (DOC, 56.00Kb) | 2019-07-22 14:01:34 | 133 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych-1.doc (DOC, 57.00Kb) | 2019-07-22 14:01:34 | 126 | |
ZKU 001-2013.pdf (PDF, 209.73Kb) | 2019-07-22 14:01:01 | 146 | |
zku 001-2015-1.pdf (PDF, 453.95Kb) | 2019-07-22 14:01:01 | 130 | |
zku 011-2014-1.pdf (PDF, 215.33Kb) | 2019-07-22 14:01:01 | 162 | |
kwestionariusz kandydata.doc (DOC, 32.00Kb) | 2019-07-22 14:01:34 | 130 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Lidia Dudek Data wytworzenia:
22 lip 2019
Osoba dodająca informacje
Bogumiła Czaj Data publikacji:
22 lip 2019, godz. 14:01
Osoba aktualizująca informacje
Bogumiła Czaj Data aktualizacji:
22 lip 2019, godz. 14:01