[4] Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze podinspektora ds. planowania przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 4/2021
OR.210.4.2021
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
ds. planowania przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
podinspektora ds. planowania przestrzennego
w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) podinspektor ds. planowania przestrzennego - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą);
- posiada wykształcenie wyższe o kierunku: gospodarka przestrzenna, architektura, architektura krajobrazu lub pokrewne lub wykształcenie wyższe i co najmniej 1 rok pracy w obszarze związanym z zagadnieniami z zakresu gospodarki przestrzennej, architektury, architektury krajobrazu lub pokrewnym
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym wyżej stanowisku;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku;
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- posiada znajomość przepisów prawa z obszaru planowania przestrzennego, w tym w szczególności ustaw:
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane,
- ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo Wodne,
- ustawa z dnia 21. 08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawa ochrony środowiska,
- ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
- ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz;
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej;
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
- inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
- umiejętności i predyspozycje zawodowe:
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku);
- doświadczenie w zakresie planowania przestrzennego.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
- opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego województwa;
- prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem oraz zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Żnin oraz nadzór nad ich realizacją, w tym kompletowanie dokumentacji planistycznych i prowadzenie archiwizacji tych dokumentów;
- prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Żnin;
- prowadzenie określonych analiz i studiów dotyczących zagospodarowania przestrzennego i polityki przestrzennej Gminy Żnin, w tym z zakresu ładu przestrzennego i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium;
- wydawanie wypisów i wyrysów ze studium i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
- prowadzenie spraw dotyczących wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, w tym uzgadnianie projektów decyzji z organami i instytucjami wskazanymi w przepisach prawa;
- prowadzenie spraw związanych z realizacją roszczeń odszkodowawczych i jednorazowych opłat spowodowanych uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą;
- prowadzenie rejestrów:
- miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- decyzji o ustaleniu warunków zabudowy,
- wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym;
- dokonywanie analizy i wyboru obszarów terenu miasta i gminy przeznaczonych do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
- dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta i gminy w celu oceny aktualności studium i planów miejscowych;
- organizowanie zamówień publicznych na wykonywanie planów miejscowych oraz zmian studium, a także na sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
- koordynacja i obsługa działań związanych ze sporządzaniem planów miejscowych oraz zmian studium;
- przygotowywanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu;
- prowadzenie spraw związanych z powołaniem Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej jako organu doradczego;
- realizacja zadań wynikających z ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia (plan lub decyzje) i ustawy o ochronie przyrody;
- prowadzenie spraw związanych z ustawą z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (Dz. U. z 2020 r. poz.219 ze zm.),
- prowadzenie spraw związanych ze Specustawami, w zakresie dot. planowania i zagospodarowania przestrzennego.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
b) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów).
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. planowania przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 18 czerwca 2021 r. do godz. 1400 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 21 czerwca 2021 r. o godz. 1300.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys) (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.
Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301 wew. 113. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Paweł Piechowiak – Dyrektor Wydziału Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 31.05.2021 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 31.05.2021 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
oswiadczenie o niekaralnosci-1.doc (DOC, 55.00Kb) | 2021-05-31 11:13:28 | 91 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych-1.doc (DOC, 55.50Kb) | 2021-05-31 11:13:28 | 79 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu-1.doc (DOC, 56.00Kb) | 2021-05-31 11:13:28 | 73 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych-1.doc (DOC, 57.00Kb) | 2021-05-31 11:13:28 | 94 | |
ZKU 001-2013.pdf (PDF, 209.73Kb) | 2021-05-31 11:13:48 | 94 | |
zku 001-2015-1.pdf (PDF, 453.95Kb) | 2021-05-31 11:13:48 | 89 | |
zku 011-2014-1.pdf (PDF, 215.33Kb) | 2021-05-31 11:13:48 | 102 | |
kwestionariusz kandydata.doc (DOC, 32.00Kb) | 2021-05-31 11:13:28 | 99 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Paweł Piechowiak Data wytworzenia:
31 maj 2021
Osoba dodająca informacje
Bogumiła Czaj Data publikacji:
31 maj 2021, godz. 11:13
Osoba aktualizująca informacje
Bogumiła Czaj Data aktualizacji:
31 maj 2021, godz. 11:13