[4] Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. drogownictwa w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 4/2017
OR.210.4.2017
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
Podinspektora ds. drogownictwa w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji
w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
Podinspektora ds. drogownictwa w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji
w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) Podinspektor ds. drogownictwa - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą)
- posiada wykształcenie średnie techniczne w zakresie drogownictwa i 3 letni staż pracy
lub wyższe techniczne w zakresie drogownictwa;
- posiada znajomość przepisów prawa z obszaru drogownictwa, w tym w szczególności ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustaw, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań;
- posiada znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, ustawa o samorządzie gminnym;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku;
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
- inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
- umiejętności i predyspozycje zawodowe:
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji,
- podstawowa wiedza z zakresu działania organów administracji architektoniczno-budowlanej,
- znajomość zagadnień z zakresu realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej,
- doświadczenie zawodowe w zakresie budownictwa drogowego, w tym co najmniej dwuletnia praca związana z procesami inwestycyjnymi, praca w administracji budowlanej – pożądana w jednostkach samorządu terytorialnego, praca w przedsiębiorstwie budowlanym (kierownik robót, kierownik budowy),
- posiadanie uprawnień budowlanych lub spełnianie warunków wymaganych do ich uzyskania w okresie 1 – 2 lat, pożądane w branży drogowej.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
- przygotowanie harmonogramów realizacyjnych związanych z utrzymaniem letnim i zimowym dróg,
- przeprowadzanie okresowych kontroli dróg w zakresie stanu nawierzchni dróg gminnych, oznakowania poziomego i pionowego,
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach na drogach i dalsze prowadzenie sprawy do usunięcia awarii,
- przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ dotyczących zakresu robót związanych z utrzymaniem dróg w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i warunków udziału wykonawców, udział w pracach komisji przetargowej w zakresie obowiązków przypisanych na stanowisku pracy,
- sprawdzenie zgodności realizacji z umowami, weryfikacja faktur i rachunków, kontrola nad wykorzystaniem środków z budżetu Gminy,
- wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru robót drogowych w zakresie utrzymania letniego i zimowego.
- wykonywanie obowiązków w zakresie nadzoru nad inwestycjami drogowymi ujętymi w budżecie Gminy.
- uczestniczenie w komisjach okresowych (radach budowy) oraz komisjach na zakończenie ustalonego okresu rękojmi i gwarancji, a także komisjach i sesjach Rady Gminy.
- bieżąca obsługa korespondencji, skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw.
- udział w zebraniach wiejskich, współpraca z radami .
- weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku.
- udzielanie zezwoleń na korzystanie z dróg gminnych;
- prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie swoich właściwości
- współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi referatami, stanowiskami samodzielnymi i gminnymi jednostkami organizacyjnymi.
- koordynowanie prac wykonywanych w obszarze pasa drogowego,
- rozliczanie dotacji otrzymanych na utrzymanie i budowę dróg,
- wykonywanie zadań z zakresu inżynierii ruchu, w tym: nadzór nad bezpieczeństwem ruchu na lokalnych drogach gminnych,
- uzgadnianie projektów organizacji ruchu,
- opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej,
- opracowywanie projektów planów finansowych budowy, przebudowy, remontu dróg publicznych oraz drogowych obiektów inżynierskich,
- sprawdzenie zgodności realizacji inwestycji z umowami, kontrola nad wykorzystaniem środków z budżetu Gminy,
- rozliczanie zużycia energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego, nadzór w zakresie zarządzania majątkiem oświetleniowym,
- rozliczanie zużycia gazu na potrzeby obiektów będących własnością Gminy Żnin,
- przygotowywanie projektów uchwał w sprawie nadawania nazw ulic i zaliczania drogi do kategorii dróg gminnych.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
- praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów).
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. drogownictwa w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 10 marca 2017 r. do godz. 1400 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 13 marca 2017 r. o godz. 1400.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys) (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301 wew. 115. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Mirosław Gatka – Sekretarz Gminy Żnin.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 28 lutego 2017 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 28 lutego 2017 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZKU 001-2013.pdf (PDF, 206.51Kb) | 2017-02-28 16:51:12 | 314 | |
zku 001-2015.pdf (PDF, 453.24Kb) | 2017-02-28 16:51:12 | 295 | |
zku 011-2014.pdf (PDF, 216.46Kb) | 2017-02-28 16:51:12 | 327 | |
kwestionariusz osobowy.doc (DOC, 62.00Kb) | 2017-02-28 16:50:58 | 305 | |
oswiadczenie o niekaralnosci.doc (DOC, 51.00Kb) | 2017-02-28 16:50:58 | 316 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych.doc (DOC, 52.00Kb) | 2017-02-28 16:50:58 | 304 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu.doc (DOC, 52.50Kb) | 2017-02-28 16:50:58 | 325 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych.doc (DOC, 51.00Kb) | 2017-02-28 16:50:58 | 301 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bogumiła Czaj Data wytworzenia:
28 lut 2017
Osoba dodająca informacje
Piotr Lewandowski Data publikacji:
28 lut 2017, godz. 16:50
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Lewandowski Data aktualizacji:
28 lut 2017, godz. 16:51