[2] Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. bezpieczeństwa w Gminnym Centrum Bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 2/2023
OR. 210.2.2023
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
Podinspektora ds. bezpieczeństwa
w Gminnym Centrum Bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
Podinspektora ds. bezpieczeństwa
w Gminnym Centrum Bezpieczeństwa
w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) podinspektor ds. bezpieczeństwa - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
-
jest obywatelem(ką) polskim(ą);
-
posiada wykształcenie wyższe lub minimum średnie ze świadectwem dojrzałości;
-
posiada minimum 3-letni staż pracy;
-
posiada znajomość przepisów prawa wynikających z ustawy o samorządzie gminnym oraz z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz z następujących ustaw; ustawy o obronie Ojczyzny, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o stanie wyjątkowym, ustawy o stanie klęski żywiołowej, ustawy Prawo o zgromadzeniach, ustawy o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych, ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawy o ochronie przeciwpożarowej oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw;
-
posiada umiejętność interpretacji wskazanych wyżej przepisów prawa oraz ich wykorzystania do wykonywania zadań;
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
-
cieszy się nieposzlakowaną opinią;
-
nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
-
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
-
predyspozycje osobowościowe:
-
samodzielność,
-
odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
-
dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
-
umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
-
umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
-
inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
-
-
umiejętności i predyspozycje zawodowe:
-
-
umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),
-
doświadczenie zawodowe dotyczące zarządzania kryzysowego, policyjnego, wojskowego lub ochrony przeciwpożarowej (straży pożarnej);
-
posiada prawo jazdy kat. „B”.
-
-
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
-
powadzenie spraw zakresie obronności, a w szczególności:
-
tworzenie w formie planów warunków organizacyjnych i technicznych celem realizacji zadań na potrzeby obronne państwa;
-
opracowywanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny oraz kart realizacji zadań;
-
opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałego dyżuru, regulaminu organizacyjnego Urzędu na czas wojny oraz zakresu działania Urzędu w dziedzinie obronności państwa w czasie pokoju;
-
opracowywanie i aktualizacja dokumentacji Zastępczych Miejsc Szpitalnych oraz przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa;
-
prowadzenie całokształtu spraw związanych z kwalifikacją wojskową oraz ćwiczeniami wojskowymi żołnierzy rezerwy;
-
przygotowanie i szkolenie pracowników na potrzeby obronne;
-
prowadzenie akcji kurierskiej;
-
nakładanie obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na potrzeby obrony państwa;
-
prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej, a w szczególności:
-
opracowywanie planów obrony cywilnej i kart realizacji zadań OC,
-
opracowywanie rocznych planów działania w dziedzinie obronności oraz OC i zarządzania kryzysowego,
-
tworzenie i przygotowywanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej,
-
prowadzenie magazynu OC oraz dokumentacji magazynowej,
6) prowadzenie spraw w zakresie zarządzania kryzysowego, a w szczególności:
-
stałe aktualizowanie Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego,
-
aktualizacja bazy danych na potrzeby zarządzania kryzysowego,
-
planowanie i przygotowywanie działań w przypadku wystąpienia miejscowych zagrożeń oraz zapobieganie i reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych i kryzysowych,
-
organizacja prewencyjnych działań pozorowanych w zakresie różnego typu zagrożeń,
-
przygotowywanie i zapewnianie działania systemu ostrzegania i alarmowania oraz systemu powszechnego ostrzegania,
7) prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpożarowej, a w szczególności:
-
współdziałanie z Komendą PPSP oraz jednostkami ochotniczej straży pożarnej w zakresie realizacji przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej,
-
realizacja zadań związanych z zapewnieniem gotowości bojowej jednostek ochotniczych straży pożarnych w Gminie,
8) prowadzenie spraw w zakresie ochrony informacji niejawnych:
-
pełnienie funkcji Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego,
-
przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych w systemie teleinformatycznym,
-
opracowywanie oraz aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych oraz dokumentacji systemu teleinformatycznego,
-
prowadzenie stosownych dzienników i rejestrów dotyczących informacji niejawnych,
9) prowadzenie całokształtu spraw związanych z organizacją imprez masowych, zgromadzeń i wydawaniem stosownych zezwoleń;
10) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdawczości.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
-
praca administracyjno-biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
-
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
-
odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej lub świadectwa dojrzałości i ukończenia szkoły średniej;
-
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
-
kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
-
oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
-
curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
-
kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat/ka zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Żninie
ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin w Sekretariacie Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. bezpieczeństwa w Gminnym Centrum Bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów – 17 kwietnia 2023 r. do godz. 15.30 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin w Sekretariacie Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. bezpieczeństwa w Gminnym Centrum Bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów – 17 kwietnia 2023 r. do godz. 15.30 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu
52 3031301. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Mirosław Gatka – Sekretarz Gminy Żnin.
52 3031301. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Mirosław Gatka – Sekretarz Gminy Żnin.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie egzaminu sprawdzającego (testu kwalifikacyjnego) i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.gminaznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy
ul. 700-lecia 39 w Żninie.
ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 6 kwietnia 2023 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 6 kwietnia 2023 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ
BURMISTRZ
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZKU 001-2013 (DOC, 354.50Kb) | 2023-04-06 14:07:55 | 95 | |
ZKU 001 2015 (DOC, 67.00Kb) | 2023-04-06 14:07:55 | 69 | |
ZKU 8 2017 (PDF, 1.29Mb) | 2023-04-06 14:07:55 | 23 | |
ZKU 011 2014 (DOC, 80.00Kb) | 2023-04-06 14:07:55 | 13 | |
kwestionariusz kandydata (DOC, 31.50Kb) | 2023-04-06 14:07:54 | 16 | |
Ogłoszenie o naborze podinspektor ds. bezpieczeństwa w GCB (DOC, 101.00Kb) | 2023-04-06 14:07:54 | 96 | |
oswiadczenie o niekaralnosci (DOC, 55.00Kb) | 2023-04-06 14:07:54 | 69 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych (DOC, 55.50Kb) | 2023-04-06 14:07:54 | 65 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu (DOC, 57.00Kb) | 2023-04-06 14:07:54 | 68 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych (DOC, 57.50Kb) | 2023-04-06 14:07:55 | 66 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wacław Żychliński Data wytworzenia:
06 kwi 2023
Osoba dodająca informacje
Przemysław Matwiejczyk Data publikacji:
06 kwi 2023, godz. 14:07
Osoba aktualizująca informacje
Przemysław Matwiejczyk Data aktualizacji:
06 kwi 2023, godz. 14:10