[2] Ogłoszenie o naborze na stanowisko Dyrektora Wydziału Budżetu i Gospodarki w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym kierowniczym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 2/2019
OR.210.2.2019
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego kierowniczego urzędniczego stanowiska pracy
Dyrektora Wydziału Budżetu i Gospodarki
w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 i 1669)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne kierownicze urzędnicze stanowisko pracy
Dyrektora Wydziału Budżetu i Gospodarki
w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) Dyrektor Wydziału Budżetu i Gospodarki - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem polskim lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej albo innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane z zakresu ekonomii lub uzupełnione co najmniej studiami zawodowymi z zakresu ekonomii, rachunkowości lub studiami podyplomowymi z rachunkowości;
- posiada co najmniej 5 letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub w państwowej jednostce budżetowej, w tym co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości lub 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z gospodarką finansową jednostek samorządu terytorialnego;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- posiada znajomość przepisów z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym stanowisku.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych (niezbędnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postepowaniu.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- predyspozycje osobowościowe:
- umiejętność kierowania pracą zespołu oraz sprawną i efektywną organizację pracy, wysoka kultura osobista,
- rzetelność, zaangażowanie, terminowość i systematyczność działania, odpowiedzialność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność analitycznego myślenia, redagowania pism oraz prawidłowego zastosowania przepisów prawnych;
- umiejętności i predyspozycje zawodowe:
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel, LEX, Bestia i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),
- 15 letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub w państwowej jednostce budżetowej,
- doświadczenie zawodowe poparte co najmniej 10-letnim stażem pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, na stanowiskach związanych z koordynowaniem i organizacją pracy obejmujących zagadnienia związane z gospodarką finansową jednostek samorządu terytorialnego,
- przygotowanie w zakresie odbytych kursów i szkoleń z zakresu finansów publicznych, rachunkowości,
- wiedza z zakresu funkcjonowania pionu finansowego w jednostkach samorządu terytorialnego.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
- zorganizowanie pracy oraz właściwy podział zadań w Wydziale;
- nadzór nad należytym wykonywaniem obowiązków służbowych przez pracowników Wydziału oraz prowadzenie bieżącej kontroli wewnętrznej w zakresie księgowości i sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej;
- nadzór nad właściwym realizowaniem i terminowością spraw należących do kompetencji Wydziału;
- współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego oraz jednostkami organizacyjnymi gminy;
- nadzór nad przygotowaniem spraw z zakresu księgowości i sprawozdawczości budżetowej i finansowej, w szczególności:
- prowadzeniem księgowości budżetowej, w tym dochodów i wydatków budżetu oraz kosztów,
- terminowym regulowaniem zobowiązań, w tym min: zatwierdzanie do zapłaty, przeprowadzenie kontroli wstępnej zgodności wydatku z planem finansowym,
- rozliczaniem zaliczek pobranych przez pracowników, paliwa zużytego do samochodów służbowych,
- sporządzaniem sprawozdań budżetowych i finansowych,
- dokonywaniem przelewów,
- obsługą podatku VAT, w tym prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży, sporządzania JPK,
- obsługą systemu Bestia w zakresie sprawozdań, planu finansowego,
- współdziałanie z US i ZUS,
- współdziałanie z regionalną izbą obrachunkową,
- nadzór nad przygotowaniem, aktualizacją oraz przekazywaniem materiałów podlegających publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie zadań Wydziału,
- przygotowanie sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem, ewidencją i przechowywaniem dokumentów w Wydziale.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy i lokalizacja: Wydział Budżetu i Gospodarki, Urząd Miejski, Żnin, ul. 700-lecia 39,
- stanowisko kierownicze urzędnicze dyrektora wydziału urzędu z dostępem do internetu,
- praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych na stanowisku,
- wynagrodzenie wg. Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Żninie,
- czas pracy: 40 godzinny, zgodnie z Regulaminem pracy w Urzędzie Miejskim w Żninie,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy oraz obywatelstwo (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- listy polecające lub referencyjne.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Wydziału Budżetu i Gospodarki Urzędu Miejskiego w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 22 lutego 2019 r. do godz. 1400 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 25 lutego 2019 r. o godz. 1000.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 i 1669) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ” Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301 wew. 115. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Mirosław Gatka – Sekretarz Gminy Żnin.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 12 lutego 2019 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 12 lutego 2019 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
oswiadczenie o niekaralnosci-1.doc (DOC, 55.00Kb) | 2019-02-12 14:36:26 | 137 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych-1.doc (DOC, 55.50Kb) | 2019-02-12 14:36:11 | 160 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu-1.doc (DOC, 56.00Kb) | 2019-02-12 14:36:11 | 151 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych-1.doc (DOC, 57.00Kb) | 2019-02-12 14:36:11 | 153 | |
zku 001-2013.pdf (PDF, 209.73Kb) | 2019-02-12 14:36:11 | 148 | |
zku 001-2015-1.pdf (PDF, 453.95Kb) | 2019-02-12 14:36:11 | 132 | |
zku 011-2014-1.pdf (PDF, 215.33Kb) | 2019-02-12 14:36:11 | 139 | |
Kwestionariusz kandydata fin.doc (DOC, 31.50Kb) | 2019-02-12 14:36:26 | 154 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wacław Żychliński Data wytworzenia:
12 lut 2019
Osoba dodająca informacje
Piotr Lewandowski Data publikacji:
12 lut 2019, godz. 14:36
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Lewandowski Data aktualizacji:
12 lut 2019, godz. 14:37