[17] Ogłoszenie o naborze na stanowisko starszego specjalisty ds. grafiki komputerowej w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowiska
Nr 17/2018
OR.210.17.2018
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
starszego specjalisty ds. grafiki komputerowej w Wydziale Turystyki,
Promocji i Rozwoju Gminy Urzędu Miejskiego w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
starszego specjalisty ds. grafiki komputerowej w Wydziale
Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy
w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) starszy specjalista ds. grafiki komputerowej - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą);
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku grafika komputerowa lub pokrewne, lub ukończone studia podyplomowe w podobnym zakresie;
- posiada wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod tworzenia, przetwarzania
i przekazu informacji; - posiada umiejętność tworzenia, przekształcania i przekazywania danych za pomocą programów komputerowych, wykorzystujących umieszczone w nich informacje do określonych działań;
- posiada znajomość obsługi programów graficznych minimum Pakiet Adobe (PS, AI), Corel Draw, Corel VideoStudio;
- posiada znajomość przepisów z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego i samorządu gminnego;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- predyspozycje osobowościowe:
- sumienność,
- dobra organizacja pracy,
- zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, umiejętność pracy w stresie, pomysłowość,
- samodzielność realizacji projektów,
- poczucie estetyki,
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętności i predyspozycje zawodowe:
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych Microsoft Office, OpenOffice,
- umiejętność sporządzania pism urzędowych,
- znajomość programu Adobe InDesign,
- znajomość zagadnień z zakresu DTP.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
- umiejętność pracy z graficznymi projektami rastrowymi (preferowany Adobe Photoshop);
- umiejętność pracy z graficznymi projektami wektorowymi (preferowany CorelDraw);
- projektowanie materiałów do druku, plakatów, ulotek, roll upów, katalogów, folderów, wizytówek i innych;
- tworzenie dyplomów, podziękowań, listów gratulacyjnych, zaproszeń etc.;
- przygotowywanie grafiki na potrzeby stron WWW, szablonów graficznych, projektowanie logotypów;
- grafika artystyczna, ilustracja, szkic;
- projektowanie nadruków na odzież;
- przygotowywanie materiałów promocyjnych w postaci filmów wideo, spotów reklamowych, prezentacji multimedialnych itp.;
- obsługa aparatów cyfrowych, cyfrowych kamer wideo oraz obróbka zdjęć, filmów wideo w postaci elektronicznej;
- umiejętność instalacji, zarządzania i obsługi systemów CMS (system zarządzania treścią);
- znajomość narzędzi webmasterskich, klientów FTP, podstawowa orientacja w językach skryptowych PHP, HTML, CSS, baz danych MySQL;
- umiejętność zarządzania domenami internetowymi (przekierowaniem domen i poddomen);
- promowanie potencjału kulturalnego i turystycznego Gminy Żnin w kraju i za granicą, w szczególności poprzez: opracowywanie materiałów promocyjnych, koordynowanie działań wydawniczych dotyczących promocji gminy;
- współprowadzenie portalu internetowego Gminy Żnin;
- znajomość zagadnień dot. prawa autorskiego.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
b) praca z obsługą urządzeń technicznych,
c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi
informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem), jeżeli kandydat/ka staż pracy posiada;
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat/ka zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko starszego specjalisty ds. grafiki komputerowej w Wydziale Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 7 stycznia 2019 r. do godz. 1530 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 8 stycznia 2019 r. o godz. 1200.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ” Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301 wew. 135. Osobą wyznaczoną w Urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Paweł Sikora – Dyrektor Wydziału Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700 lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 27 grudnia 2018 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 27 grudnia 2018 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
oswiadczenie o niekaralnosci-1.doc (DOC, 55.00Kb) | 2018-12-27 14:30:49 | 207 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych-1.doc (DOC, 55.50Kb) | 2018-12-27 14:30:49 | 202 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu-1.doc (DOC, 56.00Kb) | 2018-12-27 14:30:49 | 202 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych-1.doc (DOC, 57.00Kb) | 2018-12-27 14:30:49 | 184 | |
ZKU 001-2013.pdf (PDF, 209.73Kb) | 2018-12-27 14:30:02 | 187 | |
zku 001-2015-1.pdf (PDF, 453.95Kb) | 2018-12-27 14:30:02 | 179 | |
zku 011-2014-1.pdf (PDF, 215.33Kb) | 2018-12-27 14:30:02 | 172 | |
kwestionariusz osobowy.doc (DOC, 60.50Kb) | 2018-12-27 14:30:49 | 169 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bogumiła Czaj Data wytworzenia:
27 gru 2018
Osoba dodająca informacje
Bogumiła Czaj Data publikacji:
27 gru 2018, godz. 14:30
Osoba aktualizująca informacje
Bogumiła Czaj Data aktualizacji:
27 gru 2018, godz. 14:30