[17] Informacja o przeprowadzonym naborze na stanowisko podinspektora ds. administracji w Biurze Burmistrza
Informacja o wyniku naboru do pracy
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
OR.210.17.2017
INFORMACJA
O WYNIKU PRZEPROWADZONEGO NABORU
Nr 17/2017
Z DNIA 10 LISTOPADA 2017 r.
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA DS. ADMINISTRACJI W BIURZE BURMISTRZA W URZĘDZIE MIEJSKIM W ŻNINIE
Nazwa i adres jednostki |
URZĄD MIEJSKI W ŻNINIE |
|
Określenie stanowiska urzędniczego |
podinspektor ds. administracji w Biurze Burmistrza
|
|
Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce zamieszkania wg. Kc |
Dorota Dobrowolska |
Cerekwica
|
Uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko |
W trakcie naboru zastosowano jako metodę naboru test oraz rozmowę kwalifikacyjną sprawdzającą wiedzę teoretyczną kandydatów z zakresu przepisów prawnych objętych ogłoszeniem. Wybrana kandydatka posiada odpowiednią wiedzę i spełnia wszystkie oczekiwania pracodawcy w zakresie posiadanych cech osobowościowych i umiejętności oraz predyspozycji zawodowych pozwalających na optymalne wykonywanie zadań na tym stanowisku urzędniczym. W związku z powyższym dokonano wyboru tej kandydatki do pracy na stanowisko podinspektora ds. administracji w Biurze Burmistrza. |
|
|
|
Żnin, dnia 28 grudnia 2017 r.
Informację sporządziła:
Bogumiła Czaj – Sekretarz Komisji
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/Robert Luchowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bogumiła Czaj Data wytworzenia:
28 gru 2017
Osoba dodająca informacje
Bogumiła Czaj Data publikacji:
28 gru 2017, godz. 12:58
Osoba aktualizująca informacje
Bogumiła Czaj Data aktualizacji:
28 gru 2017, godz. 12:58