[14] Ogłoszenie o naborze na stanowisko Głównego specjalisty ds. budownictwa inwestycyjnego w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 14/2018
OR.210.14.2018
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
Głównego specjalistę ds. budownictwa inwestycyjnego
w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji
w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
Głównego specjalisty ds. budownictwa inwestycyjnego w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji
w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39, 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) Główny specjalista ds. budownictwa inwestycyjnego - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą);
- posiada wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa;
- posiada co najmniej 4 letni staż pracy;
- posiada znajomość przepisów prawa z obszaru budownictwa, w tym w szczególności ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań;
- posiada znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, ustawa o samorządzie gminnym;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku;
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
- inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
- umiejętności i predyspozycje zawodowe:
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji,
- podstawowa wiedza z zakresu działania organów administracji architektoniczno-budowlanej,
- doświadczenie zawodowe w zakresie budownictwa, w tym co najmniej dwuletnia praca związana z procesami inwestycyjnymi, praca w administracji budowlanej – pożądana w jednostkach samorządu terytorialnego lub praca w przedsiębiorstwie budowlanym (kierownik robót, kierownik budowy),
- posiadanie uprawnień budowlanych lub spełnianie warunków wymaganych do ich uzyskania w okresie 1 – 2 lat.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej mającej na celu uzyskiwanie pozwoleń na budowę, zgłoszeń na prowadzenie robót budowlanych oraz pozwoleń na użytkowanie obiektów budowlanych;
- weryfikacja kosztorysów ofertowych, kalkulacji indywidualnych, kosztorysów powykonawczych, analizy techniczno-kosztowych zlecanych robót budowlanych;
- udział w procesie udzielania zamówień publicznych, w szczególności przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, formułowaniu warunków udziału wykonawców, praca w komisjach przetargowych, konstruowaniu treści umów i zleceń z wykonawcami na roboty budowlane, usługi i dostawy;
- przygotowywanie harmonogramów planowanych inwestycji i remontów w gminie;
- monitorowanie i raportowanie wykonywanych robót budowlanych w oparciu o przyjęte rozwiązania dokumentacji projektowo-kosztorysowej danych przedsięwzięć inwestycyjno-remontowych oraz harmonogramy rzeczowo-finansowe;
- udział w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych zadań, dokonywanie rozliczeń finansowych, przekazywanie dokumentacji do Wydziału Budżetu i Gospodarki Urzędu Miejskiego;
- planowanie remontów, przebudowy, budowy budynków i obiektów budowlanych oraz budowli wchodzących w zasób całego mienia komunalnego - współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Gminy;
- udział w procesach sporządzania wniosków przy ubieganiu się przez Gminę o środki finansowe z funduszy unijnych i krajowych;
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją oraz rozliczaniem inwestycji kubaturowych;
- nadzorowanie robót budowlanych nie wymagających uprawnień budowalnych w zakresie kontroli rzeczowej i finansowej zlecanych robót;
- prowadzenie książek obiektów budowlanych będących w zasobach majątku gminy.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
- praca administracyjno–biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700-lecia 39 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko Głównego specjalisty ds. budownictwa inwestycyjnego w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 29.11.2018 r. do godz. 1530 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
- ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700–lecia 39 w dniu 30.11.2018 r. o godz. 1000.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys) (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)” Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301 wew. 156. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Mirosław Gatka – Sekretarz Gminy Żnin.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 19 listopada 2018 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 19 listopada 2018 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
oswiadczenie o niekaralnosci-1.doc (DOC, 55.00Kb) | 2018-11-19 09:36:07 | 137 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych-1.doc (DOC, 55.50Kb) | 2018-11-19 09:36:07 | 144 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu-1.doc (DOC, 56.00Kb) | 2018-11-19 09:36:07 | 154 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych-1.doc (DOC, 57.00Kb) | 2018-11-19 09:36:07 | 162 | |
ZKU 001-2013.pdf (PDF, 209.73Kb) | 2018-11-19 09:35:10 | 173 | |
zku 001-2015-1.pdf (PDF, 453.95Kb) | 2018-11-19 09:35:10 | 164 | |
zku 011-2014-1.pdf (PDF, 215.33Kb) | 2018-11-19 09:35:10 | 161 | |
kwestionariusz osobowy.doc (DOC, 60.50Kb) | 2018-11-19 09:36:07 | 147 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bogumiła Czaj Data wytworzenia:
19 lis 2018
Osoba dodająca informacje
Bogumiła Czaj Data publikacji:
19 lis 2018, godz. 09:35
Osoba aktualizująca informacje
Bogumiła Czaj Data aktualizacji:
19 lis 2018, godz. 09:39