[13] Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds. ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 13/2019
OR.210.13.2019
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
inspektora ds. ochrony środowiska w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa, Leśnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich
w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) inspektor ds. ochrony środowiska w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa, Leśnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich w Urzędzie Miejskim w Żninie,
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności,
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą),
- wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, rolnictwa, leśnictwa lub pokrewne;
- posiada minimum 3 letni staż pracy;
- posiada znajomość przepisów prawa z obszaru ochrony środowiska (ustawa Prawo ochrony środowiska, ustawa o ochronie przyrody, ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, ustawa o ochronie zwierząt, ustawa o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt ustawa prawo wodne, ustawa o odpadach, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) oraz aktów wykonawczych do ustaw, umiejętność ich interpretacji oraz ich wykorzystania do wykonywania zadań, ustawa o samorządzie gminnym, przepisy z zakresu,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
- inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie,
- posiada prawo jazdy kat. B.
- umiejętności i predyspozycje zawodowe:
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku,
- doświadczenie w pracy, w szczególności w zakresie ochrony środowiska, leśnictwa lub pokrewnych dziedzin.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Główne zadania i obowiązki na stanowisku:
Prowadzenie spraw:
- wynikających z Prawa Ochrony Środowiska,
- wynikających z ustawy o ochronie zwierząt,
- z zakresu zwalczania chorób zaraźliwych zwierząt oraz współpraca z inspekcją sanitarną i weterynaryjną,
- związanych z nadzorem merytorycznym nad zadaniami utrzymania zieleni i placów zabaw oraz odławianiem bezdomnych zwierząt,
- związanych z programami dotacji do przedsięwzięć proekologicznych dla mieszkańców funkcjonującymi w gminie,
- związanych z wydawaniem zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części,
- związanych z przestrzeganiem regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku na terenie gmin w zakresie gospodarki nieczystościami ciekłymi, deratyzacji, utrzymywania zwierząt,
- prowadzenie spraw związanych z Programem Gospodarki Niskoemisyjnej,
- związanych z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych,
- związanych z informacją geologiczną,
- związanych z ustanowieniem i ochroną zieleni, zadrzewień i parków gminnych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem),
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu,
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów).
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39, 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu jw., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów do dnia 13 grudnia 2019 r. do godz. 1400 (włącznie). Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 16 grudnia 2019 r. o godz. 1230.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys) (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ((Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ”.
Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Mirosław Gatka – Sekretarz Gminy Żnin.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 3 grudnia 2019 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 3 grudnia 2019 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
oswiadczenie o niekaralnosci-1.doc (DOC, 55.00Kb) | 2019-12-03 15:38:23 | 140 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych-1.doc (DOC, 55.50Kb) | 2019-12-03 15:38:23 | 143 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu-1.doc (DOC, 56.00Kb) | 2019-12-03 15:38:23 | 149 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych-1.doc (DOC, 57.00Kb) | 2019-12-03 15:38:23 | 138 | |
ZKU 001-2013.pdf (PDF, 209.73Kb) | 2019-12-03 15:37:10 | 138 | |
zku 001-2015-1.pdf (PDF, 453.95Kb) | 2019-12-03 15:37:10 | 135 | |
zku 011-2014-1.pdf (PDF, 215.33Kb) | 2019-12-03 15:37:10 | 136 | |
kwestionariusz kandydata.doc (DOC, 32.00Kb) | 2019-12-03 15:38:23 | 146 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bogumiła Czaj Data wytworzenia:
03 gru 2019
Osoba dodająca informacje
Bogumiła Czaj Data publikacji:
03 gru 2019, godz. 15:37
Osoba aktualizująca informacje
Bogumiła Czaj Data aktualizacji:
03 gru 2019, godz. 15:38