[1] Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ochrony środowiska i rolnictwa w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 1/2022
OR.210.1.2022
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
podinspektora ds. ochrony środowiska i rolnictwa
w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
podinspektora ds. ochrony środowiska i rolnictwa
w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) ds. ochrony środowiska i rolnictwa - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
jest obywatelem polskim lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej albo innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
posiada wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu administracji, nauk przyrodniczych, ochrony środowiska, rolnictwa lub pokrewne,
staż pracy minimum 3 lata;
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
cieszy się nieposzlakowaną opinią;
posiada znajomość przepisów z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o ochronie roślin, ustawy o funduszu sołeckim, ustawy prawo wodne oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw, umiejętność ich interpretacji oraz ich wykorzystania do wykonywania zadań;
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym stanowisku;
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych (niezbędnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postepowaniu.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
predyspozycje osobowościowe:
samodzielność,
odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie,
umiejętności i predyspozycje zawodowe:
umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel) i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),
preferowane doświadczenie pracy w samorządzie terytorialnym na podobnym stanowisku.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z egzaminu pisemnego, rozmów kwalifikacyjnych i analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
udzielanie informacji o programie priorytetowym „Czyste Powietrze” osobom zainteresowanym złożeniem Wniosku o dofinansowanie;
podejmowanie działań mających na celu zidentyfikowanie budynków, których właściciele mogliby być potencjalnymi Wnioskodawcami programu priorytetowego „Czyste Powietrze” i przedstawienie im korzyści płynących z wzięcia udziału w Programie;
wsparcie Wnioskodawców w zakresie przygotowywania Wniosków o dofinansowanie, w tym pod kątem spełnienia wymagań określonych w programie priorytetowym „Czyste Powietrze”, z zachowaniem należytej staranności;
przekazywanie do WFOŚiGW Wniosków o dofinansowanie, składanych przez Wnioskodawców z Gminy Żnin w ramach programu priorytetowego „Czyste Powietrze”;
pomoc Wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania w ramach programu priorytetowego „Czyste Powietrze”, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników;
prowadzenie spraw z zakresu rejonizacji upraw i struktury zasiewów;
prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad produkcją roślinną;
przygotowywanie dokumentów i projektów decyzji w zakresie udzielania zezwolenia na uprawę maku i konopi;
prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń na uprawę maku i konopi;
prowadzenie spraw z zakresu nadzoru nad produkcją zwierzęcą;
prowadzenie spraw związanych z melioracjami rolnymi;
prowadzenie spraw związanych z zakłóceniami stosunków wodnych na gruncie;
prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem dostępu do wód objętych powszechnym korzystaniem z wód;
obsługa producentów rolnych oraz współpraca z Izbą Rolniczą, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ośrodkami Doradztwa Rolniczego oraz innymi instytucjami w zakresie spraw dotyczących rolnictwa i rozwoju wsi;
współdziałanie z właściwym stanowiskiem pracy urzędu w zakresie zabezpieczenia funkcjonowania Gminy Żnin w sytuacjach kryzysowych związanych z rolnictwem;
prowadzenie spraw z zakresu udzielania, rozliczania i dokonywania kontroli dotacji udzielonych dla Gminnych Spółek Wodnych pod względem formalnym, merytorycznym, rachunkowym;
dokonywanie kontroli zgodności wydatków środków z określonym w ustawie, uchwale bądź w umowie celem oraz terminowość realizacji zadania;
prowadzenie spraw z zakresu organizacji jednostek pomocniczych gminy (sołectw), w tym opracowywanie statutów tych jednostek i ich zmian, a także zarządzeń, regulaminów i instrukcji oraz zmian w tych aktach;
prowadzenie ewidencji i dokumentacji dotyczącej działalności jednostek pomocniczych gminy (sołectw);
prowadzenie obsługi administracyjnej jednostek pomocniczych gminy (sołectw) oraz prowadzenie i organizowanie możliwości dokonywania wydatków budżetowych przez jednostki w ramach środków finansowych wyodrębnionych do dyspozycji tych jednostek na realizację zadań jednostek, w tym spraw planowania i wydatkowania środków Funduszu sołeckiego;
prowadzenie dokumentacji, kontrola prawidłowości i zasadności wydatków Sołectw w ramach funduszu sołeckiego;
prowadzenie spraw związanych z organizacją wydarzeń na obszarach wiejskich, w szczególności dożynek gminnych;
prowadzenie spraw związanych z ochroną powietrza atmosferycznego, kontrole w sprawie spalania odpadów w piecach węglowych, sprawy dotyczące zamontowania czujników zanieczyszczenia powietrza (sensorów) na terenie gminy.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
miejsce pracy i lokalizacja: Wydział Środowiska, Obszarów Wiejskich i Rozwoju, Urząd Miejski, Żnin, ul. 700-lecia 39,
stanowisko urzędnicze wyposażone w komputer z dostępem do internetu,
wynagrodzenie wg Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Żninie,
czas pracy: 40 godzin tygodniowo, zgodnie z Regulaminem pracy w Urzędzie Miejskim w Żninie,
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy oraz obywatelstwo (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego), oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat/ka zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin w Sekretariacie Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu jw., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ochrony środowiska i rolnictwa w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 13 kwietnia 2022 r. do godz. 1530 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 14 kwietnia 2021 r. o godz. 1200.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 604 946 168. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Pan Paweł Sikora – Dyrektor Wydziału Środowiska, Obszarów Wiejskich i Rozwoju.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie egzaminu pisemnego (testu kwalifikacyjnego) i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 29 marca 2022 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 29 marca 2022 r.
BURMISTRZ
/-/ Robert Luchowski
Sprawę prowadzi:
Wacław Żychliński – Główny specjalista ds. kadr i administracji
Wydział Organizacyjny
tel. 503 949 364, e-mail: w.zychlinski@gminaznin.pl
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zku 001-2013.pdf (PDF, 209.73Kb) | 2022-03-29 14:54:09 | 58 | |
zku 001-2015.pdf (PDF, 453.95Kb) | 2022-03-29 14:54:09 | 49 | |
zku-008-2017.pdf (PDF, 1.62Mb) | 2022-03-29 14:54:09 | 49 | |
zku 011-2014.pdf (PDF, 215.33Kb) | 2022-03-29 14:54:09 | 54 | |
kwestionariusz kandydata .doc (DOC, 31.50Kb) | 2022-03-29 14:54:09 | 56 | |
oswiadczenie o niekaralnosci.doc (DOC, 55.00Kb) | 2022-03-29 15:00:13 | 55 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych.doc (DOC, 55.50Kb) | 2022-03-29 15:00:13 | 65 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu.doc (DOC, 57.00Kb) | 2022-03-29 15:00:13 | 51 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych.doc (DOC, 57.50Kb) | 2022-03-29 15:00:13 | 56 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wacław Żychliński Data wytworzenia:
29 mar 2022
Osoba dodająca informacje
Marcin Czechorowski Data publikacji:
29 mar 2022, godz. 14:54
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Czechorowski Data aktualizacji:
29 mar 2022, godz. 15:00