[1] Informacja o przeprowadzonym naborze na stanowisko podinspektora ds. kancelaryjnych i administracji w Urzędzie Miejskim w Żninie
Informacja o wyniku naboru do pracy
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
OR.210.1.2018
INFORMACJA
O WYNIKU PRZEPROWADZONEGO NABORU
Nr 1/2018
Z DNIA 18 STYCZNIA 2018 r.
NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. KANCELARYJNYCH I ADMINISTRACJI
W URZĘDZIE MIEJSKIM W ŻNINIE
Nazwa i adres jednostki |
URZĄD MIEJSKI W ŻNINIE |
|
Określenie stanowiska urzędniczego |
podinspektor ds. kancelaryjnych i administracji
|
|
Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce zamieszkania wg. Kc |
Nie wybrano żadnego kandydata |
|
Uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko |
Kandydaci nie spełnili wszystkich oczekiwań pracodawcy co do zatrudnienia na stanowisku. W związku z powyższym nie dokonano wyboru na stanowisko podinspektora ds. kancelaryjnych i administracji. |
|
|
|
Żnin, dnia 23 marca 2018 r.
Informację sporządziła:
Bogumiła Czaj – Sekretarz Komisji
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/ Robert Luchowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bogumiła Czaj Data wytworzenia:
23 mar 2018
Osoba dodająca informacje
Bogumiła Czaj Data publikacji:
23 mar 2018, godz. 10:19
Osoba aktualizująca informacje
Bogumiła Czaj Data aktualizacji:
23 mar 2018, godz. 10:19