[8] Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. obsługi administracyjnej Urzędu Stanu Cywilnego w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 8/2018
OR.210.8.2018
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
podinspektora ds. obsługi administracyjnej Urzędu Stanu Cywilnego
w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
podinspektora ds. obsługi administracyjnej Urzędu Stanu Cywilnego
w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) podinspektor ds. obsługi administracyjnej Urzędu Stanu Cywilnego - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą);
- posiada wykształcenie wyższe;
- posiada znajomość przepisów prawnych: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawa o zmianie imienia i nazwiska, Rozporządzenie ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie sposobu prowadzenia rejestru stanu cywilnego oraz akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie przenoszenia aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, ustawa o ewidencji ludności;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku;
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
- duża motywacja do pracy oraz wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
- inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
- umiejętności i predyspozycje zawodowe:
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku – program „Żródło”),
- umiejętność stosowania interpretacji przepisów prawnych;
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
- sporządzanie protokołów zgłoszenia urodzenia i zgonu oraz protokołów przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
- sporządzane projektów aktów urodzeń, małżeństw i zgonów,
- prowadzenie akt zbiorowych urodzeń, małżeństw i zgonów,
- sporządzanie protokołów przyjęcia oświadczeń:
- o uznaniu ojcostwa,
- o powrocie rozwiedzionego małżonka do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
- o zmianie imienia dziecka wpisanego do aktu urodzenia w chwili jego sporządzania,
- małżonków o nadaniu dziecku niepochodzącemu z małżeństwa nazwiska jakie nosi lub będzie nosiło ich wspólne dziecko,
- o których mowa w art. 88 § 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
- sporządzanie zaświadczeń:
- potwierdzających uznanie ojcostwa,
- o stanie cywilnym,
- stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (do zawarcia małżeństwa konkordatowego),
- stwierdzających, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo (do zawarcia małżeństwa za granicą),
- sporządzanie zapewnień o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa,
- sporządzanie projektów wzmianek dodatkowych dołączanych do aktów stanu cywilnego na podstawie orzeczeń sądów, decyzji administracyjnych, aktów stanu cywilnego, protokołów sporządzanych przez kierowników urzędów stanu cywilnego albo konsulów z czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego, innych dokumentów mających wpływ na treść lub ważność aktu,
- załączanie przy aktach stanu cywilnego przypisków o innych aktach stanu cywilnego dotyczących tej samej osoby oraz zawierających informacje wpływające na stan cywilny tej osoby,
- wydawanie skróconych, zupełnych i wielojęzycznych odpisów aktów stanu cywilnego,
- wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,
- prowadzenie korespondencji z zakresu stanu cywilnego,
- migracja (przenoszenie) do rejestru stanu cywilnego aktów stanu cywilnego sporządzonych w księgach papierowych,
- nanoszenie w rejestrze PESEL zmian związanych z rejestracją stanu cywilnego,
- usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL na podstawie aktów stanu cywilnego,
- tworzenie zleceń o migrację aktów stanu cywilnego przez inne urzędy stanu cywilnego, w których sporządzono dany akt oraz zleceń o usunięcie niezgodności w rejestrze PESEL,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z transkrypcją aktów stanu cywilnego sporządzonych za granicą, uzupełnieniem oraz sprostowaniem aktów stanu cywilnego,
- sporządzanie raportów statystycznych, raportów wykonanych czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego realizowanych w ramach zadań zleconych, raportów utraconych blankietów do odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń,
- przygotowywanie wniosków o nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie,
- przygotowywanie życzeń dla jubilatów,
- obsługa organizacyjno-techniczna uroczystości zawarcia małżeństwa oraz jubileuszy pożycia małżeńskiego,
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
- praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 –lecia 39, 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. obsługi administracyjnej w Urzędzie Stanu Cywilnego w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 20 kwietnia 2018 r. do godz. 1400 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 23 kwietnia 2018 r. o godz. 1300.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae, inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301 wew. 115. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Mirosław Gatka – Sekretarz Gminy Żnin.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 10 kwietnia 2018 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 10 kwietnia 2018 r.
ZATWIERDZAM
BURMISTRZ ŻNINA
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
oswiadczenie o niekaralnosci-1.doc (DOC, 55.00Kb) | 2018-04-10 15:16:43 | 214 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych-1.doc (DOC, 55.50Kb) | 2018-04-10 15:16:43 | 217 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu-1.doc (DOC, 56.00Kb) | 2018-04-10 15:16:43 | 206 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych-1.doc (DOC, 54.50Kb) | 2018-04-10 15:16:43 | 226 | |
ZKU 001-2013.pdf (PDF, 209.73Kb) | 2018-04-10 15:16:07 | 244 | |
zku 001-2015-1.pdf (PDF, 453.95Kb) | 2018-04-10 15:16:07 | 233 | |
zku 011-2014-1.pdf (PDF, 215.33Kb) | 2018-04-10 15:16:07 | 208 | |
kwestionariusz osobowy.doc (DOC, 60.50Kb) | 2018-04-10 15:16:43 | 219 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bogumiła Czaj Data wytworzenia:
10 kwi 2018
Osoba dodająca informacje
Bogumiła Czaj Data publikacji:
10 kwi 2018, godz. 15:16
Osoba aktualizująca informacje
Bogumiła Czaj Data aktualizacji:
10 kwi 2018, godz. 15:16