[7] Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze podinspektora ds. kancelaryjno-administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 7/2021
OR.210.7.2021
BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
podinspektora ds. kancelaryjno-administracyjnych
w Urzędzie Miejskim w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 r. i z 2021 r. 1834)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
podinspektora ds. kancelaryjno-administracyjnych
w Urzędzie Miejskim w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) podinspektor ds. kancelaryjno-administracyjnych - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem polskim lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej albo innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
- posiada wykształcenie wyższe;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- posiada znajomość przepisów z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu wyborczego oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw, a także przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt organów gminy oraz urzędów obsługujących te organy;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym stanowisku.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych (niezbędnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postepowaniu.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
- inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;
- umiejętności i predyspozycje zawodowe:
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel, LEX, Bestia i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),
- umiejętność stosowania interpretacji przepisów prawnych.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z egzaminu pisemnego, rozmów kwalifikacyjnych i analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu obsługi kancelaryjnej w urzędzie, w tym korespondencji wychodzącej oraz ewidencji i rozliczeń finansowych z tego tytułu;
- obsługi urządzeń do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism;
- obsługa urządzeń biurowych, w tym urządzeń wielofunkcyjnych umożliwiających drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentacji;
- obsługi urządzeń umożliwiających łączność w urzędzie;
- udzielanie informacji interesantom o kompetencjach organów Gminy, poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz samodzielnych stanowisk pracy;
- prowadzenie spraw z zakresu opracowywania lub wdrażania wzorów formularzy oraz ich wykazów, a także udzielanie pomocy interesantom w wypełnianiu formularzy dotyczących spraw załatwianych w urzędzie;
- wykonywanie pełnej obsługi kancelarii w zakresie czynności kancelaryjno-technicznych związanych z jej funkcjonowaniem oraz czynności administracyjnych;
- przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych kierownictwa urzędu pracownikom urzędu oraz kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych;
- obsługa organizacyjno-techniczna wyborów oraz referendów pod kierownictwem urzędnika wyborczego oraz gminnego koordynatora wyborczego.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy i lokalizacja: Wydział Organizacyjny (kancelaria), Urząd Miejski, Żnin, ul. 700-lecia 39,
- stanowisko urzędnicze wyposażone w komputer z dostępem do internetu,
- praca administracyjno–biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
- wynagrodzenie wg Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Żninie,
- czas pracy: 40 godzin tygodniowo, zgodnie z Regulaminem pracy w Urzędzie Miejskim w Żninie,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Żninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy oraz obywatelstwo (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat/ka zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin w Sekretariacie Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze podinspektora ds. kancelaryjno-administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 8 grudnia 2021 r. do godz. 1530 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 10 grudnia 2021 r. o godz. 1200.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 i z 2021 r. poz.1834) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031301 wew. 115. Osobą wyznaczoną w urzędzie do kontaktu w tej sprawie jest Mirosław Gatka – Sekretarz Gminy Żnin.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie egzaminu pisemnego (testu kwalifikacyjnego) i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 26 listopada 2021 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 26 listopada 2021 r.
BURMISTRZ
/-/ Robert Luchowski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zku 001-2013.pdf (PDF, 209.73Kb) | 2021-11-26 12:52:19 | 90 | |
zku 001-2015-1.pdf (PDF, 453.95Kb) | 2021-11-26 12:52:19 | 83 | |
ZKU-008-2017.pdf (PDF, 1.62Mb) | 2021-11-26 12:52:19 | 95 | |
zku 011-2014-1.pdf (PDF, 215.33Kb) | 2021-11-26 12:52:19 | 83 | |
kwestionariusz kandydata .doc (DOC, 31.50Kb) | 2021-11-26 12:49:32 | 83 | |
oswiadczenie o niekaralnosci.doc (DOC, 55.00Kb) | 2021-11-26 12:49:32 | 82 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych.doc (DOC, 56.00Kb) | 2021-11-26 12:49:32 | 77 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu.doc (DOC, 57.00Kb) | 2021-11-26 12:49:32 | 79 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych.doc (DOC, 57.00Kb) | 2021-11-26 12:49:32 | 84 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wacław Żychliński Data wytworzenia:
26 lis 2021
Osoba dodająca informacje
Przemysław Matwiejczyk Data publikacji:
26 lis 2021, godz. 12:49
Osoba aktualizująca informacje
Przemysław Matwiejczyk Data aktualizacji:
26 lis 2021, godz. 12:52