Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Żninie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

[1] Informacja o przeprowadzonym naborze na stanowisko podinspektora ds. kancelaryjnych i administracji w Urzędzie Miejskim w Żninie

Informacja o wyniku naboru do pracy

BURMISTRZ ŻNINA
ul. 700 – lecia 39
88-400 Żnin

OR.210.1.2018

INFORMACJA

O WYNIKU PRZEPROWADZONEGO NABORU

Nr  1/2018

Z  DNIA 18 STYCZNIA 2018 r.

NA STANOWISKO  PODINSPEKTORA DS. KANCELARYJNYCH I ADMINISTRACJI

W URZĘDZIE MIEJSKIM W ŻNINIE

Nazwa i adres jednostki

URZĄD MIEJSKI W ŻNINIE

Określenie stanowiska urzędniczego

podinspektor ds. kancelaryjnych i administracji

 

Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce zamieszkania wg. Kc

 

Nie wybrano żadnego kandydata

 

 

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko

Kandydaci nie spełnili wszystkich oczekiwań pracodawcy co do zatrudnienia na  stanowisku. W związku z powyższym nie dokonano wyboru na stanowisko podinspektora ds. kancelaryjnych i administracji.

 

 

 

 

Żnin, dnia 23 marca 2018 r.
Informację sporządziła:
Bogumiła Czaj – Sekretarz Komisji

   ZATWIERDZAM

BURMISTRZ ŻNINA

                                                                                                             /-/  Robert Luchowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Bogumiła Czaj

Data wytworzenia:
23 mar 2018

Osoba dodająca informacje

Bogumiła Czaj

Data publikacji:
23 mar 2018, godz. 10:19

Osoba aktualizująca informacje

Bogumiła Czaj

Data aktualizacji:
23 mar 2018, godz. 10:19