Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. zarządzania finansami organizacji pozarządowych w Centrum Organizacji Pozarządowych w Żninie
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 4/2016
COP.210.4.2016
Koordynator Centrum Organizacji Pozarządowych w Żninie
ul. Śniadeckich 15
88-400 Żnin
ogłasza o istnieniu wolnego urzędniczego stanowiska pracy
Podinspektora ds. zarządzania finansami organizacji pozarządowych
w Centrum Organizacji Pozarządowych w Żninie
Na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)
ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
Podinspektora ds. zarządzania finansami organizacji pozarządowych
w Centrum Organizacji Pozarządowych w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Centrum Organizacji Pozarządowych
ul. Śniadeckich 15
88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) Podinspektor ds. zarządzania finansami organizacji pozarządowych - ½ wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą);
- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- co najmniej 3 lat staż pracy;
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego; ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie, ustawy o stowarzyszeniach, ustawy o fundacjach, ustawy o podatku od osób prawnych, ustawa o podatku od towarów i usług oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw
umiejętności i predyspozycje zawodowe:
umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel), oraz znajomość programów finansowo – księgowych
kreatywność, komunikatywność.
3) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy (lub współpracy) w organizacji pozarządowej (bez względu na formę zatrudnienia lub pełnienie funkcji
w organie zarządczym organizacji), potwierdzone kwalifikacje (dyplom, certyfikat, zaświadczenie) w zakresie umiejętności zarządzania organizacją, zasobami ludzkimi, realizacji projektów, znajomość zagadnień dotyczących organizacji pozarządowych, wolontariatu, akcji społecznych itp.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
- doradztwo w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych organizacji pozarządowych;
- pomoc organizacjom pozarządowym we wstępnej kontroli formalno – rachunkowej dowodów księgowych;
- przygotowywanie dokumentów księgowych do zapłaty, w porozumieniu z osobami wskazanymi przez organizacje pozarządowe w karcie wzorów podpisów
- sporządzanie analiz, zestawień i sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska;
- pomoc organizacjom pozarządowym w sporządzaniu sprawozdań finansowych;
- pomoc w ocenie prawidłowości składanych wniosków o dofinansowanie i weryfikacja prawidłowości budżetu w przedłożonych przez organizacje pozarządowe projektów grantowych w procesie aplikacji o środki zewnętrzne ;
- Doradztwo i weryfikacja prawidłowości rozliczeń otrzymanych środków zewnętrznych;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego oraz koordynatora centrum;
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
b) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
c) obsługa komputera do 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi
informatycznych.
6. Wskazanie wymaganych dokumentów:
- odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem), jeżeli kandydat/ka staż pracy posiada;
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopia dowodu osobistego;
7. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 88-400 Żnin w Biurze Burmistrza pokój nr 26 (I piętro) lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. zarządzania finansami organizacji pozarządowych
w Centrum Organizacji Pozarządowych w Żninie”. Termin składania dokumentów - do dnia 10 października (piątek) włącznie do godz. 14.00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Żninie ul. 700 – lecia 39 w dniu 11 października 2016 r. o godz.12.00.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys) (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 572 144 145 Zenon Flejter – Koordynator centrum Organizacji Pozarządowych w Żninie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie lub w inny sposób powszechnego komunikowania się.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru, druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żninie zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żninie (www.bip.umznin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego przy ul. 700-lecia 39 w Żninie.
Żnin, dnia 29 września 2016 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żninie w dniu 29 września 2016 r.
ZATWIERDZAM
Koordynator Organizacji Pozarządowych
/-/ Zenon Flejter
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
kwestionariusz osobowy.doc (DOC, 62.00Kb) | 2016-09-29 15:18:05 | 340 | |
oswiadczenie o niekaralnosci.doc (DOC, 54.50Kb) | 2016-09-29 15:18:05 | 330 | |
oswiadczenie o pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych.doc (DOC, 55.00Kb) | 2016-09-29 15:18:05 | 327 | |
oswiadczenie o zdolnosci do wykonywania okreslonego zawodu.doc (DOC, 55.50Kb) | 2016-09-29 15:18:05 | 345 | |
oswiadczenie o zgodzie na przetwarzanie dnych osobowych.doc (DOC, 51.00Kb) | 2016-09-29 15:18:05 | 319 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zenon Flejter Data wytworzenia:
29 wrz 2016
Osoba dodająca informacje
Piotr Lewandowski Data publikacji:
29 wrz 2016, godz. 15:18
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Lewandowski Data aktualizacji:
29 wrz 2016, godz. 15:18